اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

اختصاص 14 میلیارد ریال اعتبار جهت احداث هنرستان 8 کلاسه«کهره»

دبیر نهاد پیشرفت و آبادانی شهرستان هلیلان گفت: 14 میلیارد ریال اعتبار جهت احداث هنرستان 8 کلاسه شهر کهره واقع در شهرستان هلیلان توسط اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس اختصاص یافت.

اختصاص 14 میلیارد ریال  اعتبار جهت احداث هنرستان 8 کلاسه«کهره»

احمد همتی دبیر نهاد پیشرفت و آبادانی شهرستان هلیلان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: تفاهم نامه همکاری میان نهاد آبادانی و پیشرفت بنیاد علوی هلیلان و اداره نوسازی مدارس استان مبنی بر حذف پرونده مدارس کانکسی در شهرستان هلیلان تا پایان مهرماه ۱۴۰۰ امضاء شده و اجرای آن قطعی است.

وی افزود: در جلسه‌ای که با مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان ایلام برگزار شد، درباره قراردادهای قبلی شامل هنرستان ۸ کلاسه شهر کهره واقع در مرکز شهرستان بحث و تبادل نظر شد و در این خصوص مبلغ ۱۴ میلیارد ریال جهت تحقق آن اختصاص یافت.

دبیر نهاد پیشرفت و آبادانی شهرستان هلیلان گفت: بنیاد علوی، مبلغ ۵ میلیارد ریال برای تجهیز مدارس هلیلان در نظر گرفته است و این بنیاد مشارکت فعالی در زمینه تکمیل گازرسانی به مدارس شهرستان هلیلان خواهد داشت. 

وی ادامه داد: همچنین در ارتباط با پروژه شاران به محض آماده شدن زمین آن، اداره نوسازی مدارس آن را تکمیل خواهد کرد و مشارکت بنیاد در این پروژه ۳ میلیارد ریال است.

دبیر نهاد پیشرفت و آبادانی شهرستان هلیلان در ادامه افزود: در این نشست همچنین در خصوص تکمیل گازرسانی به مدارس شهرستان ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده که ۵۰ درصد آن توسط اداره کل نوسازی و ۵۰ درصد باقی مانده توسط نهاد آبادانی و پیشرفت شهرستان هلیلان تامین می شود، همچنین  در رابطه با تامین و تجهیز و اقلام مورد نیاز مدارس در هلیلان مبلغ ۵ میلیارد ریال سرمایه گذاری می‌کند.

وی در مورد پروژه مسجد و مدرسه روستای ورمله، گفت: بنیاد علوی این مسئله را توسط گروه‌های جهادی تکمیل می‌کند و در خصوص روستای سیرکانه و باخ، بنا شد با مشارکت اداره کل نوسازی مدارس استان و بنیاد علوی طی امسال مقدمات کار انجام گیرد.

همتی تصریح کرد: با مشارکت دو طرف و برنامه ریزی‌های لازم، مقرر شد تا قبل از شروع سال تحصیلی جدید پرونده مدارس کانکسی برای همیشه در این شهرستان بسته شود.

انتهای پیام/ 970877

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول