اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

نشست نخبگانی اتحاد امت اسلامی در برابر خیانت به آرمان قدس‌شریف

رئیس دانشگاه پیام نور گنبدکاووس از برگزاری نشست نخبگانی اتحاد امت اسلامی در برابر خیانت به آرمان قدس شریف با حضور نخبگان و دانشگاهیانی از سراسر کشور در این دانشگاه خبر داد.

نشست نخبگانی اتحاد امت اسلامی در برابر خیانت به آرمان قدس‌شریف

رضا یازرلو امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گنبدکاووس با اشاره به فرا رسیدن ایام هفته وحدت و بزرگداشت یاد و خاطره منادیان وحدت، اظهار کرد: وجود پیامبر نور و رحمت حضرت محمد (ص) همواره مایه وحدت و همبستگی مسلمانان و حتی تمامی آزادی‌خواهان ادیان الهی در ملل گوناگون شده است.

* رسالت نخبگان و فرهیختگان جامعه در تبیین شرایط حساس و پیچ تاریخی فعلی بسیار خطیر و مهم است

وی با بیان اینکه در شرایط اخیر دنیا اتحاد و همدلی مسلمانان در برابر مستکبران و رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی یکی از ضروریات انکارناپذیر است، افزود: رسالت نخبگان و فرهیختگان جامعه در تبیین شرایط حساس و پیچ تاریخی فعلی بسیار خطیر و مهم است.

رئیس دانشگاه پیام نور گنبدکاووس از برگزاری همایش نخبگانی پیامبر اعظم (ص)، اتحاد امت اسلامی در برابر خیانت به آرمان قدس‌شریف در این دانشگاه خبر داد و گفت: یکی از مهم‌ترین محورهای این همایش آینده‌پژوهشی وحدت مسلمین و تمدن اسلامی در قرن جدید خواهد بود.

یازرلو با بیان اینکه برای برگزاری این همایش از همکاری و همت مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور و دبیرخانه تقریب مذاهب اسلامی دانشگاه پیام‌نور بهره برده‌ایم، خاطرنشان کرد: این همایش روز شنبه ۱۰ آبان ماه در دانشگاه پیام نور و به صورت برخط برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به شرایط شیوع بیماری کرونا از حضور تعداد محدودی از مهمانان در سالن برگزاری همایش و پخش زنده مراسم از سامانه برخط دانشگاه پیام نور برای دانشجویان و علاقه‌مندان سراسر کشور، ادامه داد: از مهمانان این مراسم می‌توان به حضور «سیدمحمد حسینی» رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی، «ناصرقلی سارلی» رئیس دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه خوارزمی، «عباسعلی فرزندی» دبیر مرکز مطالعات راهبردی شورای نمایندگان ولی فقیه در مناطق قومی، «حجت‌الاسلام محمود ترابی» امام جمعه گنبدکاووس و جمعی از اساتید دانشگاه، نخبگان و فعالان حوزه وحدت اسلامی نام برد.

رئیس دانشگاه پیام‌نور گنبدکاووس نگاه عالمانه و پژوهش‌محور بر حوزه وحدت را یکی از حلقه‌های مفقوده این حوزه دانست و تصریح کرد: وقتی نگاه‌ها به این موضوع مهم و حیاتی بر پایه علم و دانش استوار باشد قطعا هیچ‌گاه خللی در روابط مهربانانه و وحدت‌گرایانه امت اسلامی وارد نخواهد شد.

انتهای پیام/83014

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول