اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

شناسایی۱۴ هکتار از اراضی مازاد کهگیلویه و بویراحمد/۸ هزار واحد در طرح اقدام مسکن احداث می‌شود

۸ هزار و ۱۳۶ واحد مسکن در طرح اقدام ملی مسکن در کهگیلویه و بویراحمد احداث می‌شود که بیش از یک هزار واحد آن با مشارکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) است.

شناسایی۱۴ هکتار از اراضی مازاد کهگیلویه و بویراحمد/۸ هزار واحد در طرح اقدام مسکن احداث می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، با طرح اقدام ملی مسکن قرار است ۸ هزار و ۱۳۶ واحد در کهگیلویه و بویراحمد ساخته شود و بازار پر التهاب این روزهای مسکن را مرهمی بخشد.

در همین خصوص پژمان نیک‌اقبالی با اشاره به تعداد واحدهای طرح اقدام ملی مسکن گفت: ۱۴.۵ هکتار از زمین‌های مازاد دستگاه‌ها شناسایی، در کمیسیون ماده ۵ تغییر کاربری داده شد و در اختیار وزارت راه و شهرسازی قرار گرفت.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: طرح اقدام ملی مسکن به صورت مشارکتی توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و استفاده از ظرفیت بانک‌ها احداث می‌شود.

وی با بیان اینکه سه قطعه زمین برای  ساخت  یک هزار و ۶۸۰ واحد تحویل بنیاد مسکن و ستاد فرمان اجرایی امام  به‌عنوان کارگزار اول و دوم داده شده است گفت: قرار شد ستاد فرمان حضرت امام (ره)  به جای ۷۰۰ واحد عملیات  اجرایی  یک هزار واحد را در استان انجام دهند که به یک هزار و ۹۸۰ مورد ارتقا یافت.

 وی با بیان اینکه پروانه ساختمانی و  پیش ساختمانی  برای ‌واحد‌ها ساخته شده و  مشکلات زمین در چرام حل شده، بیان کرد: ثبت نام ۳۸۶۵ واجد شرایط انجام شد که بعد از پالایش به ۱۶۸۹ مورد تخصیص داده شد

نیک‌اقبال به ۱۲۲۶ واحد آماده کلنگ زنی اشاره کرد و گفت :  در سی سخت، دهدشت و گچساران  عملیات اجرایی آغاز شده  است. 

این مسئول با بیان اینکه مبلغ آورده مردم با توجه به مبلغ ۵۰ میلیون تومانی  حدود ۱۴ میلیارد تومان است، گفت: ۲۳ هزار 494 نفر جمعیت متقاضی مسکن در طرح اقدام  هستند.

 استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم با بیان اینکه در راستای سیاست های کلان نظام در خصوص مسکن در استان اقدامات سازنده ای انجام و  آماده شده است از مجموعه راه و شهرسازی استان برای عملکرد مثبتشان در این خصوص  تقدیر و تشکر ویژه کرد و گفت: عملیات اجرای ۱۶ هزار مسکن  در قالب‌های مختلف در استان آغاز شده که اقدام ملی مسکن یکی از این حوزه‌ها است.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول