اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

زباله، ترافیک و رودخانه‌ها ازجمله مشکلات شهر رشت

نماینده عالی دولت در گیلان رفع مشکلاتی ازجمله زباله سراوان، ترافیک، وضعیت رودخانه‌ها و غیره را بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: امیدوارم با تعامل سازنده مابین شورا و شهرداری رشت شاهد تحقق اهداف والایی باشیم.

زباله، ترافیک و رودخانه‌ها ازجمله مشکلات شهر رشت

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، ارسلان زارع امروز در مراسم معارفه شهردار رشت در سالن اجتماعات ناجا با تبریک اعیاد ربیع‌الاول و میلاد پیامبر بزرگ اسلام و آغاز هفته وحدت اظهار کرد: با تأسی از آموزه‌ها و سیره حضرت محمد (ص) موضوع وحدت تحکیم و اهمیت پیداکرده است.

وی با تأکید بر اینکه یکی از اساسی‌ترین نهادهای خدماتی در هر شهر شهرداری‌ها هستند، افزود: شهرداری رشت نیز به‌عنوان شهرداری مرکز استان گیلان بسیار حائز اهمیت است و رشت جزو نخستین شهرهایی است که در آن بلدیه ایجاد شد و این مهم نمایانگر تمدن غنی مردمان این شهر است.

استاندار گیلان با بیان اینکه سرمایه‌های ارزشمند فرهنگی و اجتماعی رشت نه‌فقط در گیلان، بلکه در تمام کشور شناخته‌شده است، تصریح کرد: این موضوع وظایف تمام خدمتگذاران را در این عرصه دشوارتر می‌سازد و روی سخنم در این جلسه به سمت شهردار جدید رشت است و زمانی که درباره شایستگی‌های رشت صحبت می‌شود فقط به مباحث مادی نباید توجه کرد و تمامی مؤلفه‌ها دارای اهمیت است.

زارع با اشاره به اینکه هم‌افزایی اعضای شورای شهر رشت با نهاد شهرداری، در بسترسازی باهدف بهبود کیفیت زندگی تمامی شهروندان بسیار مؤثر است، گفت: شورای شهر رشت که برآمده از آرای شهروندان است باید در انجام برنامه‌ریزی‌های کالبدی، اجتماعی و به‌منظور جلب رضایت حداکثری مردم تلاش کنند و با توجه به این موضوع نتایج خوبی محقق می‌شود.

نماینده عالی دولت در گیلان رفع مشکلاتی ازجمله زباله سراوان، ترافیک، وضعیت رودخانه‌ها و غیره را بسیار حائز اهمیت دانست و بیان کرد: امیدوارم با تعامل سازنده مابین شورا و شهرداری رشت شاهد تحقق اهداف والایی باشیم و متعاقب این مهم رضایت حداکثری شهروندان نیز حاصل شود.

استاندار گیلان با تأکید بر اینکه تمامی دستگاه‌ها باید همکاری لازم را با شهرداری رشت داشته باشند، تصریح کرد: این موضوع را در این مراسم تأکید و ابلاغ می‌کنم و امیدوارم تمامی دستگاه‌های اجرایی همکاری‌های لازم را در این خصوص داشته باشند و امیدوارم با توکل بر خدا و پشتکار مضاعف، در پیشبرد امور اتفاقات خوبی رقم بخورد.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول