اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

انتخاب شهر امام(ره) و روستای زاویه مرادی به عنوان مناطق بدون دخانیات دزفول

رئیس مرکز بهداشت دزفول گفت: شهر امام (ره) و روستای زاویه مرادی به عنوان دو مکان پایلوت در برنامه شهر و روستای بدون دخانیات انتخاب شدند.

انتخاب شهر امام(ره) و روستای زاویه مرادی به عنوان مناطق بدون دخانیات دزفول

به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، رضا پور آیین رئیس مرکز بهداشت دزفول در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از برگزاری کمیته برون بخشی برنامه شهر و روستای بدون دخانیات، شهر امام خمینی(ره) و روستای زاویه مرادی به عنوان دو مکان منتخب و پایلوت به منظور اجرای این برنامه در نظر گرفته شدند.

وی افزود: هدف از اجرای این برنامه کاهش میزان عرضه و تقاضا و گرایش افراد جامعه به ویژه جوانان و همچنین رعایت کامل قوانین مربوط به پیشگیری از استعمال دخانیات در شهرستان دزفول است.

رئیس مرکز بهداشت دزفول گفت: با توجه به اینکه جمهوری اسلامی ایران به عنوان رئیس نهمین کنوانسیون کنترل دخانیات انتخاب شده، لازم است مطابق شیوه نامه‌های سازمان بهداشت جهانی به منظور پیشگیری از افزایش مصرف دخانیات و همچنین کنترل آن اقدامات ویژه‌ای در کشور و به تبع آن در شهرستان صورت گیرد.

وی ادامه داد: کمیته شهرستانی برنامه شهر و روستای بدون دخانیات با حضور ارگان‌ها و نهادهای دخیل در اجرای برنامه تشکیل و اعضا آن مشخص شده‌اند تا با همفکری همدیگر و مشارکت عموم مردم بتوان راهکارهای ویژه‌ای در زمینه کاهش میزان استعمال مواد دخانی بین شهروندان ارائه کنیم.

رضا پورآیین تصریح کرد: در گام اول اجرای برنامه، شهر امام و روستای زاویه مرادی به عنوان مکان‌های پایلوت برنامه در نظر گرفته شدند که در ادامه نتایج آن گزارش داده می‌شود و در صورت اجرای دقیق برنامه، این دو منطقه از سوی سازمان جهانی بهداشت لوح تقدیر دریافت خواهند کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول