اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

استان اصفهان 250 پروژه نیمه‌تمام و متوقف آموزشی دارد

مدیرکل سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس اصفهان گفت: در استان اصفهان ۲۵۰ پروژه نیمه‌تمام و متوقف مثل سالن ورزشی نمازخانه داریم که به ۱۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

استان اصفهان 250 پروژه نیمه‌تمام و متوقف آموزشی دارد

 به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، سید مهدی میربد صبح امروز در آیین کلنگ‌زنی مجتمع آموزشی حاج جواد مازوچی با بیان اینکه به دستور وزارت آموزش پرورش بحث طرح پویش ملی آجر به آجر در کل کشور در حال برگزاری است، اظهار کرد: اصل هدف این طرح دغدغه‌مند کردن همه مردم برای بحث فضای فیزیکی آموزش و پرورش است.

مدیرکل سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس اصفهان با اشاره به اینکه، اهتمام بر توسعه عدالت آموزشی و محرومیت‌زدایی در دستور کار قرار دارد، گفت: ۱۷ مدرسه کانکسی داریم و ۳۶ مدرسه سنگی که عمدتاً در غرب استان مستقر هستند که با طرح آجر به آجر هدفمان این است در اولین فرصت با حضور استاندار این مهم را در آن مناطق انجام بدهیم.

وی با بیان اینکه در شهریور ماه کلنگ‌ ساخت ۱۴ واحد آموزشی در فریدون‌شهر زده شد، افزود: با کمک خیرین سعی داریم مدارسی که در روستاها با مشکل مواجه هست را جمع‌آوری کنیم تا در استان مدارس سنگی و کانکسی نداشته باشیم.

میربد با شاره به اینکه برای ۱۴ مدرسه در استان خیرین ۵۰ درصد هزینه ساخت که ۱۰ میلیارد تومان است را متقبل شده‌اند، تصریح کرد: سال گذشته مدارس خشت و گلی که در کاشان هم وجود داشت در کل استان جمع‌آوری شد و در استان اصفهان کلاس درس با بخاری نفتی نداریم.

مدیرکل سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس اصفهان بابیان اینکه، استانداردسازی ۱۰۰۰ کلاس درس قرارداد آن بسته‌شده و در حال اجرا است، خاطرنشان کرد: برای جمع‌آوری ۱۰۰۰ بخاری گازی متمرکز شدیم تا از تعداد بخاری گازی کم بشود و سیستم استاندارد داشته باشیم.

وی با شاره به اینکه در کشور جز استان‌هایی هستیم که امسال بیشترین تعداد کلاس را برای جمع‌آوری سیستم‌های غیراستاندارد داشته‌ایم، بیان داشت: امیدواریم بتوانیم با تحقق اعتبارات دولتی در تکمیل پروژه‌های مردمی و استانداردسازی را به نتیجه برسانیم.

میربد با اشاره به اینکه در استان اصفهان ۲۵۰ پروژه نیمه‌تمام و متوقف مثل سالن ورزشی نمازخانه داریم که ۱۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد، گفت: این پروژه‌ها حدود ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است که ۶۰ درصد آن باقی مانده و نیازمند اعتبار است.

وی گفت: از این تعداد، ۱۲۰ پروژه در سال ۹۹ به بهره برداری خواهید رسید، که چیزی حدود ۶۵ درصد آن‌ها پروژه‌های نیمه‌تمام مانده از قبل بوده است.

مدیرکل سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس اصفهان با بیان اینکه امسال تمام مدارس نوساز در استان مجهز به شیرآلات پدالی هستند، افزود: پیش‌بینی دستگاه‌های ضدعفونی در ورودی مدارس پیش‌بینی‌ شده است و یک همکاری چندجانبه بین دانشگاه علوم پزشکی، وزارت علوم و آموزش پرورش داشته باشیم تا بتوانیم زندگی با کرونا رو فرهنگ‌سازی کنیم.

انتهای پیام/۶۳۱۰۸/ص۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول