اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

در هر ساعت ۱۵۹ تماس با پلیس ۱۱۰ کرمانشاه گرفته می‌شود/ کشف ۵ میلیون انواع اقلام بهداشتی

معاون اجتماعی فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه گفت: طی هفت ماهه سپری شده از سال جاری ۸۰۱ هزار تماس با پلیس ۱۱۰ گرفته شده است.

در هر ساعت ۱۵۹  تماس با پلیس ۱۱۰ کرمانشاه گرفته می‌شود/ کشف ۵ میلیون انواع اقلام بهداشتی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، محمدرضا آمویی امروز در جمع اصحاب رسانه، در خصوص اقدامات پلیس استان در راستای همه‌گیر کرونایی، اظهار داشت: طی ۹ ماه گذشته ۲۹ هزار بازدید از اماکن مختلف صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: نیروی انتظامی بعد از حوزه سلامت هیچگاه کار خود را تعطیل نکرده و کرونا به عنوان یک ماموریت مضاعف برای ارائه خدمت بوده، به طوریکه در  مدت مذکور ۴۵۷ قلیانسرا، ۴۰ باشگاه ورزشی، ۳۱ آرایشگاه زنانه، ۲۴ تالار پذیرایی و یک‌هزار و ۵۰۰ از سایر اصناف پلمب شده است.

معاون اجتماعی فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه اشاره‌ای هم به کشفیات انواع اقلام بهداشتی احتکار شده در این ایام داشت و گفت: ۵ میلیون اقلام بهداشتی شامل ماسک، دستکش، الکل، مواد ضدعفونی‌کننده و شوینده احتکار شده، کشف شده است.

وی با اشاره به محدودیت‌های 22 گانه اعمال شده در شهر کرمانشاه و تعطیلی کامل ۶ شهرستان استان از پنج آبان ماه به مدت یک‌هفته، گفت: از اول تا هفتم آبان‌ماه یک‌هزار و ۲۶۰ مورد تذکر و ۶۲۵ بازدید در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی داشتیم که در این مدت ۱۹۱ صنف پلمب شده است.

آمویی تصریح کرد: خطر ویروس کرونا برای مردم عادی شده است، ولی این اقدامات بازدارنده زمانی موثر خواهد بود که مردم هم همکاری لازم را در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی داشته باشند.

وی در ادامه اشاره‌ای هم به فعالیت پلیس در حوزه آسیب‌های اجتماعی داشت و گفت: طی هفت ماهه سپری شده از سال جاری، 10 هزار پرونده به 31 مشاوره مددکاری ارجاع داده شده که ۷۲ درصد به مصالحه ختم شده بارقضایی کم شده است.

آمویی ادامه داد: طی این مدت ۸۰۱ هزار تماس با پلیس ۱۱۰ گرفته شده که ماهانه ۱۱۵ هزار تماس، روزانه ۳ هزار و ۸۵۰ تماس، ساعتی ۱۵۹ تماس و دقیقه‌ای ۲.۷ تماس بوده که ۴۷۸ هزار از آن به مشاوره و راهنمایی ختم شده و ۳۲۲ هزار نیز عملیاتی شده که در هر دقیقه ۱.۶ عملیات در استان انجام شده است.

وی در پایان از والدین خواست، با توجه به شیوع ویروس کرونا و آموزش مجازی، ساعات استفاده فرزندان خود را از گوشی‌های همراه مدیریت کنند و به این نکته توجه کنند که سن اعتیاد پایین آمده و حتما بر رفتارهای نوجوانان و جوانان خود نظارت بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول