اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

تراکم دانش آموزی دغدغه مهم آموزش و پرورش قرچک

فرماندار شهرستان قرچک با بیان اینکه تراکم دانش‌آموزی یکی از دغدغه‌های مهم این منطقه است، گفت: نباید در فضای آموزشی کاری کنیم که فشار اقتصادی بر دوش خانواده‌ها و اولیاء دانش‌آموزان باشد.

تراکم دانش آموزی دغدغه مهم آموزش و پرورش قرچک

به گزارش خبرگزاری فارس از قرچک، بهمن خطیبی فرماندار شهرستان قرچک صبح امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان قرچک، اظهار کرد: شورای آموزش و پرورش در شهرستان فلسفه خاصی در سطح شهر دارد، مصوبات و دغدغه‌های این شورا باید حتماً پیگیری شود.

وی گفت: کمبود پرسنل و فضای آموزشی باید از دغدغه اصلی شورا باشد؛ ما نتوانستم به خوبی از ظرفیت فرهنگیان منطقه بهره مند بشویم و در سطح استان در حال پیگیری هستیم که نیروهای فرهنگیان منطقه در همین شهرستان حضور داشته باشند.

فرماندار شهرستان قرچک با بیان اینکه دولت در سال پایانی در حال تلاش است که بتواند در آموزش و پرورش تحولات خوبی را به وجود بیاورد، خاطرنشان کرد: ما با نصف ظرفیت فضای آموزشی در حال تحصیل دانش‌آموزان هستیم، مدیران و مسؤولان دست به دست هم بدهند تا برخی از نیازهای منطقه در بُعد آموزشی را برطرف کنیم.

خطیبی در خصوص خودکفایی مدارس بیان کرد: سال‌ها است که سرانه آموزشی پرداخت نشده است و نباید کاری کنیم که فشار اقتصادی بر دوش خانواده ها و اولیاء دانش آموزان باشد.

وی یادآور شد: مدیران کل و مقامات استانی، شهرستان قرچک را با برخی شهرستان‌های شمال تهران مقایسه نکنند و مقامات آموزش و پرورش اولویت سرانه آموزشی خود را باید در شهرهایی مثل قرچک بدهند.

فرماندار قرچک افزود: تراکم دانش‌آموزی یکی از دغدغه‌های مهم این منطقه است، باید در خصوص مدیریت فضای آموزشی شهرستان، شورای آموزش و پرورش باقوت تلاش کند.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول