اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

رزمایش مشق احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)؛ اهداء ۱۸ هزار بسته لوازم التحریر به دانش آموزان محروم کهگیلویه و بویراحمد

در رزمایش بزرگ مشق احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام برای دانش آموز محروم کهگیلویه و بویراحمد بیش از ۱۸ هزار بسته لوازم التحریر میان دانش‌آموزان توزیع شد.

رزمایش مشق احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)؛ اهداء ۱۸ هزار بسته لوازم التحریر به دانش آموزان محروم  کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، مطابق پیش بینی‌های کارشناسان با شروع فصل پاییز و سرد شدن هوا، کرونا با سرعت بیشتری  در حال شیوع است و بسیاری از صاحبان مشاغل را با مشکلات جدی روبرو کرده است.

در همین راستا ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با شروع مهرماه و بازگشایی مدارس برای کمک به دانش آموزان محروم و خانواده هایی که به دلیل بیماری کرونا منبع درآمدشان را از دست داده‌اند اقدام راه اندازی پویش ملی مشق احسان برای تهیه و توزیع بسته های لوازم‌التحریر مورد نیاز دانش‌آموزان محروم کرد.

 

ابوذر صناعی دبیر قرارگاه جهادی خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان کهگیلویه و بویراحمد در همین راستا گفت: وظیفه خود می دانم در ابتدا تشکر ویژه ای از کادر درمان استان داشته باشم که شبانه روز در حال مجاهدتی قهرمانانه هستند.

صناعی افزود: جدای از تلفات جانی و ضررهای مالی که ویروس کرونا به وجود می‌آورد، یکی از صحنه‌های ناراحت کننده‌ای که این بیماری منحوس در جامعه به وجود آورده این است که بسیاری از والدینی که تا دیروز  روال عادی زندگی را می‌گذراندند، با از دست رفتن مشاغل و منبع درآمدشان جلوی زن و فرزند خود شرمنده‌اند و تأمین هزینه‌های زندگی برای آنان دشوار است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه تأمین لوازم التحریر دغدغه اصلی هر پدر و مادری برای فرزندان دانش‌آموز خود است، از مدت‌ها قبل با حضور فعال گروه‌های جهادی و همکاری بسیج دانش آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد اقدام به شناسایی دانش آموزان محروم استان کردیم تا لوازم التحریر مورد نیاز آنان را تهیه و تأمین کنیم.

 

صناعی بیان داشت: تا کنون بیش از ۱۲ هزار بسته لوازم التحریر که هر  بسته شامل اقلام ( کیف، دفتر، مداد، جا مدادی، خودکار، مداد رنگی، خط کش و لوازم بهداشت فردی) به ارزش 2 میلیون ریال با شروع پویش مشق احسان بین دانش آموزان محروم استان  توزیع شد.

وی افزود: تعداد ۶ هزار تا از این بسته ها توسط گروه های جهادی و سایر تشکل های مردمی در حال توزیع است و بیش از  ۱۲ هزار بسته دیگر در اختیار کمیته امداد امام خمینی برای توزیع بین دانش آموزان تحت حمایت این نهاد در استان قرار داده شده است.

دبیر قرارگاه جهادی خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان خاطر نشان کرد: همانطور که پیش از این نیز اعلام کرده بودیم تا پایان این بیماری منحوس در کنار مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد هستیم و عزم هایمان برای خدمت به این مردم نه تنها ذره ای ازش کاسته نشده بلکه روز به روز قوی تر نیز می‌شود.

وی در پایان گفت: پس از توزیع بسته های لوازم التحریر و اتمام پویش مشق احسان، رزمایش احسان و همدلی  ستاد اجرایی فرمان امام در حوزه تأمین بسته های معیشتی و پروتئینی برای خانواده های نیازمند و همچنین راه اندازی ایستگاه های توزیع ماسک ارزان قیمت ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول