اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

اختصاص اعتبار ۲ میلیارد ریالی برای لایروبی قنات فولادمحله

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: با پیگیری‌های انجام‌شده دو میلیارد ریال اعتبار برای لایروبی قنات روستای فولادمحله در نظر گرفته شد.

اختصاص اعتبار ۲ میلیارد ریالی برای لایروبی قنات فولادمحله

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان،‌ منوچهر فخری بعدازظهر امروز در نشست بررسی و پیگیری رفع مشکلات روستای فولادمحله در محوطه ساختمان شورای اسلامی این روستا اظهار کرد: با برگزاری جلسات منظم و خوبی که در هفته‌های گذشته با حضور فرماندار شهرستان مهدی‌شهر، مدیران کل دستگاه‌های اجرایی، دهیار و اعضای شورای اسلامی روستای فولادمحله صورت گرفت،‌ باعث شد تا برخی از مشکلات زیرساختی ناشی از بالا آمدن آب در منطقه در روزهای گذشته برطرف شود.

وی خاطرنشان کرد: در جلسات گذشته به مردم روستای فولادمحله قول دادم که به منطقه سفر خواهم کرد تا از نزدیک ارزیابی‌هایی از میزان خسارت‌ها به دلیل بالا آمدن آب و دیگر مشکلات داشته باشم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان تصریح کرد: با پیگیری‌های انجام‌شده دو میلیارد ریال اعتبار برای لایروبی قنات روستای فولادمحله در نظر گرفته شد و اداره کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان هم از محل ماده ۵۸، مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال برای رفع مشکل زیرساختی در این روستا در نظر گرفته است.

فخری گفت: از محل ماده ۱۶ هم اعتباراتی از سوی اداره کل مدیریت بحران استانداری سمنان برای لایروبی قنات و رفع دیگر مشکلات زیرساختی روستای فولادمحله در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: برای لایروبی قنات بیل مکانیکی از سوی شرکت آب منطقه‌ای سمنان تأمین خواهد شد و اداره کل مدیریت بحران استانداری پیگیری‌های لازم را برای هماهنگی دستگاه‌های اجرایی استان برای تسریع در رفع مشکل اهالی روستای فولادمحله انجام دهد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گره‌گشایی از مشکلات مردم روستای فولادمحله در اولویت کاری دستگاه‌های اجرایی مربوط استان سمنان قرار دارد، گفت: رفع مشکلات روستای فولادمحله عزم تمامی مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان را می‌طلبد و همه ما به‌نوعی برای رفع این مشکلات وظیفه داریم.

فخری ادامه داد: مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان در شنبه هفته آینده بار دیگر به روستای فولادمحله سفر خواهد کرد تا از نزدیک شاهد حُسن اجرای طرح‌های مصوب امروز باشد.

وی تصریح کرد: همچنین فرماندار شهرستان مهدی‌شهر هم به‌منظور بررسی و پیشرفت فیزیکی طرح‌های زیرساختی در حال احداث، یک هفته دیگر به روستای فولادمحله سفر کند.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول