اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

هفته بسیج دانش ‎آموزی آغاز شد/ دانش‎ آموزان: مشت محکم دیگری بر دهان یاوه گوی استکبار خواهیم زد

در بیانیه دانش ‎آموزان بسیجی آمده است: معتقدیم ایران اسلامی عزیز به درستی با اتکاء به تدابیر حکیمانه و نفس مسیحایی رهبر معظم انقلاب و با کمک به اجرای اقتصاد مقاومتی از این تنگاها نیز به سلامتی، عبور خواهد کرد و مشت محکم دیگری بر دهان یاوه گوی استکبار خواهیم زد.

هفته بسیج دانش ‎آموزی آغاز شد/ دانش‎ آموزان: مشت محکم دیگری بر دهان یاوه گوی استکبار خواهیم زد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، در بیانیه سازمان بسیج دانش‌آموزی به مناسبت آغاز هفته بسیج دانش‌آموزی آمده است: تاریخ بشریت چنان مردمی سربلند و پر افتخار که نهایت ایستادگی و مقاومت را در برابر خوی تجاوزگری متجاوزان از خود نشان داده و بر دفاع از تمامی داشته‌های مادی و معنوی خود پافشاری کرده و مهم‌تر اینکه مجاهدانی با سن پایین ولی با مرتبه اعلی ایثار، پرورش داده که از همه دارایی خود حتی جانشان که عزیزترین و گرانقدرترین ثروت هر انسانی است گذشته، همچون رزمندگان 8 سال دفاع مقدس به خود ندیده است.

لذا اگر بعد از چهل سال هنوز دفاع، مقاومت و حماسه آفرینی این ملت گرامی داشته می شود به حق بوده و باید بر لحظه لحظه‌های آن افتخار نمود پس سزاوار است 8 آبان ماه چهلمین سالگرد شهادت رهبر کوچک شهید محمد حسین فهمیده را به سبب وقار، غرور و افتخاری که برای میهن عزیز ایران اسلامی، به ارمغان آورده‌ است را مورد تجلیل قرار داد.

در این بیانیه آمده است: دانش آموز امروز در قبال شهدایی که زودتر از سن خود بسان شهید فهمیده فهمیدند، وظایف بس خطیر داشته و با استعانت از پروردگار، پیروی از ولایت و با عمل به رهنمودهای معصومین (ع) که هیچگاه ذلت را قبول ننموده بلکه عزت اسلامی را مد نظر داشته، نام و یاد آنها را گرامی می‌دارد و در مکتب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، آن اسوه غیرت و مردانگی رشد کرده و فرمایش مقام معظم رهبری امام خامنه ای (مد ظله العالی) را که بیان نمودند، سردار سلیمانی را با چشم یک مکتب، یک مدرسه درس آموز نگاه کنید، سر لوحه اعمال و رفتار خود قرار می‌دهد.

در همه حال معنویت، ولایتمداری، دشمن شناسی، مجاهدت، ایثار، مقاومت، بصیرت و علم آموزی را سرلوحه کارخود قرار داده و یاری‌گر ولی فقیه زمان باشیم و همانگونه که در زمان دفاع مقدس خرمشهر فتح گردید، امروز نیز با بصیرت و شجاعت و ایثارگری و علم آموزی خود ، خرمشهرهای پیش رو را فتح خواهیم کرد.

ما دانش آموزان ایران اسلامی در آستانه 13 آبان یکصدا و یکپارچه انزجار خود را از تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جهان خوار و رژیم غاصب صهیونیستی و عمال عربی مرتجع منطقه و خائن به آرمان‌های مقدس فلسطین ، اعلام نموده و معتقدیم ایران اسلامی عزیز به درستی با اتکاء به تدابیر حکیمانه و نفس مسیحایی رهبر معظم انقلاب و با کمک به اجرای اقتصاد مقاومتی از این تنگاها نیز به سلامتی، عبور خواهد نمود و مشت محکم دیگری بر دهان یاوه گوی استکبار خواهیم زد.

به درستی مسؤولین باید با درس گرفتن از مکتب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ، شجاعت انقلابی و تکیه بر مردم عزیز ایران اسلامی، راهبرد متناسب با منافع ملی که همان مقاومت و ایستادگی و تاکید بر استفاده از ظرفیت و توان داخلی است را با اتحاد و همدلی و وحدت اتخاذ نموده و راه را برای فریبکاران و سازشگران و نیز، توطئه بسته و در مسیر ایستادگی و مقاومت مدبرانه و هوشمندانه محکم قدم بردارند.

سازمان بسیج دانش‌آموزی ضمن محکوم کردن هتاکان به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام(ص)، به نمایندگی از دانش‌آموزان بسیجی سراسر کشور ضمن تجدید میثاق و پیمان با آرمان‌های بلند امامین انقلاب و 36 هزار دانش‌آموز شهید، روز دانش‌آموز و هفته بسیج دانش آموزی را محضر شما دانش ‌آموزان عزیز تبریک و تهنیت عرض می‌نماید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول