اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

رئیس هیات مدیره سپاهان: نقش‌جهان را به صورت کامل تحویل ندادند/به دنبال قرارداد بلند مدت با نیازمند هستیم

رئیس هیأت مدیره باشگاه سپاهان اصفهان گفت: مشکلات زیادی در ورزشگاه نقش جهان باقی مانده است و متاسفانه این ورزشگاه به صورت کامل تحویل فولاد مبارکه نشده است.

رئیس هیات مدیره سپاهان: نقش‌جهان را به صورت کامل تحویل ندادند/به دنبال قرارداد بلند مدت با نیازمند هستیم

مجتبی لطفی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،در خصوص جدایی محسن مسلمان اظهار داشت: او قراردادش را فسخ کرد و رفت. با نظر سرمربی این بازیکن برای جدایی با مدیران باشگاه به توافق رسید و از تیم جدا شد.

وی در مورد وضعیت مهدی کیانی عنوان کرد: او در تیم می‌ماند. مسائلی وجود داشت که با کیانی صحبت کردیم و این موضوع  حل شد.

سپاهان در آرامش است

رئیس هیأت مدیره باشگاه سپاهان در خصوص تکمیل لیست نقل و انتقالات گفت: بازیکنان را بر اساس نظر سرمربی و همکارانش در کادرفنی جذب می‌کنیم. محمدرضا ساکت هم کارش را با قدرت انجام می‌دهد و هیچ مشکلی نداریم. تیم در آرامش است. همدلی مضاعفی هم با وجود نویدکیا و ساکت که در بحث حرفه‌ای باشگاه تسلط دارند، بین بازیکنان وجود دارد. در کل شرایط تیم خیلی خوب است. امیدوارم مسابقات لیگ هم علیرغم وجود کرونا در شرایط خوبی برگزار شود.

به تعویق لیگ در شروع کار عادت داریم

لطفی در مورد تعویق یک هفته‌ای مسابقات لیگ برتر عنوان کرد: برنامه‌ریزی‌های آماده سازی بازیکنان و تیم ما بر اساس تاریخ 10آبان بود. وقتی چنین اتفاقی می‌افتد که دست فدراسیون هم نیست و مراجع بالاتر به آن‌ها می‌گویند، برنامه‌های تیم ما نیز به هم می‌ریزد. البته در ایران به این شرایط عادت داریم. سال قبل هم برای شروع لیگ این اتفاق چند بار افتاد. از طرفی چاره‌ای هم نیست. شیوع کرونا هرروز بدتر می‌شود و برای ما سلامتی بازیکنان، مربیان، عوامل اجرایی و دیگر اعضا خیلی مهمتر است.

آخرین درخواست نویدکیا، روح‌الله باقری بود

رئیس هیأت مدیره باشگاه سپاهان در مورد اینکه آیا از کیفیت تیم رضایت دارد، گفت: بله خدا را شکر. مربی که رضایت داشته باشد ما هم راضی هستیم چون با نظر او کار می‌کنیم. ما به نظرات نویدکیا اعتقاد کامل داریم. او هر درخواستی داشته باشد باشگاه اجرا می‌کند به شرط اینکه بازیکن مورد نظر تحت قرارداد باشگاه دیگری نباشد یا اینکه نخواهد به تیم دیگری برود.

وی در مورد اینکه لیست سپاهان با چند بازیکن دیگر بسته می‌شود، عنوان کرد: برای تکمیل لیست منتظر نظر نویدکیا هستیم. تا 28 آبان برای نقل و انتقالات زمان داریم. اگر نویدکیا روی بازیکنی به جمع‌بندی برسد اعلام می‌کند و ما هم اقدام می‌کنیم اما فعلا چیزی به ما اعلام نکرده و آخرین درخواست او روح‌الله باقری بود.

نقش جهان مشکلات زیادی دارد

لطفی با اشاره به اقدامات باشگاه سپاهان عنوان کرد: در باشگاه با حضور ساکت که اشراف خوبی به باشگاه‌داری دارد و همچنین حمایت پرقدرت کارخانه فولادمبارکه، رفع مشکلات زیرساخت‌ها را پیگیری می‌کنیم. مثل ورزشگاه نقش جهان که مشکلات زیادی در آن باقی مانده است. متاسفانه این ورزشگاه به صورت کامل تحویل فولاد مبارکه نشده، ما با هزینه فولاد مبارکه و نظارت و توافق اداره ورزش و جوانان و سازمان توسعه ورزش کار می‌کنیم تا مشکلات برطرف شوند.

وی در مورد اقدام جدید باشگاه برای هواداران، گفت: برای هواداران یک پایگاه با اپلیکیشن سپاهان را تشکیل دادیم تا اطلاعات کاملی از آن‌ها داشته باشیم و بتوانیم خدمات متنوعی به آن‌ها بدهیم که روز دوم آبان رونمایی شد.

در حال ساخت استودیو برای تلویزیون اینترنتی هستیم

رئیس هیات مدیره سپاهان ادامه داد: در بحث تلویزیون اینترنتی، در حال ساخت استودیو برای برنامه‌های زنده و مفرحی که باشگاه در نظر دارد هستیم. مصاحبه با بازیکنان و مربیان، اتفاقات رختکن قبل و بعد از بازی‌ها و... در این نرم افزار جامع دیده شده است. الان در شروع کار هستیم و مشکلات موجود رفته رفته بر طرف می‌شوند. این سوپر اپلیکیشن امکانات زیادی دارد که هواداران می‌توانند آن را نصب و از امکاناتش استفاده کنند.

هواداران استرس نداشته باشند، افراد کاربلدی در باشگاه هستند

لطفی ضمن تشکر از حمایت‌های هواداران اظهار داشت:‌ هواداران نگران نباشند، ‌کادر مدیریتی و کادر فنی خوبی برای تیم فوتبال سپاهان کار می‌کنند. البته ما رشته‌های مختلفی داریم ولی فوتبال جذابیت‌های بیشتری برای هواداران دارد. آن‌ها نباید نگرانی و استرس داشته باشند. افراد کاربلدی در این باشگاه حضور دارند که به خاطر جلوگیری از حواشی کار را در سکوت پیش می‌برند و این هم یک اصل در فوتبال است.

وی افزود: امکانات برای تیم فراهم است. پرداختی‌ها به موقع انجام می‌شود، مطالبات سال گذشته را کاملا تسویه کردیم و مشکل مالی نداریم. کارخانه فولاد مبارکه چه معنوی و چه مالی به خوبی حمایت می‌کند. ساکت و نویدکیا حواسشان به تیم است و ما اعضای هیات مدیره هم حمایت کامل را از این تیم و باشگاه داریم.

به پیام خیلی نیاز داریم

لطفی در مورد تمدید قرارداد با پیام نیازمند دروازه‌بان ملی پوش سپاهان، گفت: ‌چندین جلسه با خودش و مدیر برنامه‌هایش  صحبت کردیم. ان شاالله طی چند رو آینده این اتفاق می‌افتد. قرارداد او امسال به پایان می‌رسد و ما قطعا به دنبال قرارداد بلندمدت با او هستیم.

وی در مورد اینکه آیا در قرارداد جدید به موضوع پیشنهادات خارجی نیازمند هم توجه می‌شود، گفت: با اینکه خیلی به پیام نیاز داریم  از طرفی هم نمی‌خواهیم جلوی پیشرفت بازیکنان را بگیریم. اخلاق و نظم برای ما اهمیت دارد و نیازمند هم بازیکن با اخلاق و دوست‌داشتنی است. از نظر فنی مورد قبول سرمربی است و هواداران هم دوستش دارند. به دنبال حفظ او هستیم. اگر پیشنهاد خارجی خوبی باشد، توافقی خواهد بود و باید با خودش صحبت کنیم.

رئیس هیات مدیره سپاهان در مورد تمدیدی‌های بعدی خاطر نشان کرد: در صدد تمدید با چند بازیکن خوب تیم که امسال یا سال دیگرقراردادشان تمام می شود هستیم. ان شاالله در آینده انجام می‌دهیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول