اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

کمک مومنانه خیرین ایلامی از طریق اپلیکیشن شهید هادی

مسوول قرارگاه جهادی شهید ابراهیم هادی گفت: اپلیکیشن شهید هادی دارای خدمات بی‌شماری در سراسر کشور است که تخفیفاتی را برای مشتری‌هایی که از طرف قرارگاه جهادی و اپلیکیشن هادی مراجعه کنند، شامل می‌شود.

کمک مومنانه خیرین ایلامی از طریق اپلیکیشن شهید هادی

محبوبه حسینی مسوول قرارگاه جهادی شهید ابراهیم هادی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: این قرارگاه با ۴ رویکرد اقتصادی، فرهنگی، جهادی و سیاسی مشغول به فعالیت است و اپلیکیشن قرارگاه جهادی نیز به عنوان بازوی قدرتمند قرارگاه محسوب می‌شود.

وی افزود: اپلیکیشن شهید هادی دارای خدمات بی‌شماری در سراسر کشور است که تمام خدمات آن برای مشتری‌هایی که از طرف قرارگاه جهادی و اپلیکیشن هادی مراجعه کنند تخفیفاتی را شامل می‌شود؛ هتل‌ها، فروشگاه‌های مواد غذایی، داروخانه و پزشکانی که در اپلیکیشن ثبت هستند با مراجعه به آنها می‌توانند از تخفیفات ویژه‌ای بهره مند شوند.

مسوول قرارگاه جهادی شهید ابراهیم هادی در ایلام تصریح کرد: این اپلیکیشن شبکه اجتماعی شبیه به برنامه تلگرام است و با سرعت بیشتر و کارایی بهتر حتی در مواقع قطع اینترنت قابل استفاده است؛ قرارگاه جهادی شهید ابراهیم هادی در کل کشور در حال فعالیت بوده  و با ۶۰۰ هزار نفر عضو در کل کشور بزرگترین قرارگاه کشور محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: در بخش اقتصادی توانسته‌ایم با  ایجاد تولیدی‌های زود بازده در کل کشور از جمله مانتو حورا، لباس کودک هیلا، تولیدی شلوار، تولید مواد ارگانیک و تولید کرم‌های نانو خوش بدرخشیم و این تولیدی‌ها در ۵ ماه اخیر افتتاح و با نازلترین قیمت بدون واسطه به دست مشتری رسیده است. 

حسینی گفت: در بخش فرهنگی و سیاسی با ایجاد یک گروه ۵۶۰۰ نفری در استان توانسته‌ایم کارهای فرهنگی و سیاسی قابل قبولی را انجام دهیم.

وی خاطر نشان کرد: در بخش جهادی نیز توزیع بسته‌های معیشتی در کل استان از جمله  تهیه جهیزیه و کمک به بیماران نیازمند در دستور کار بوده و همچنین در بخش اقتصادی دو طرح صادراتی نیز در حال اجرا است.

حسینی ادامه داد: https://t.me/joinchat/B0pbu0RpH_jSm3a_s1Geiw لینک گروه قرارگاه جهادی شهید ابراهیم هادی در استان ایلام است.

انتهای پیام/ 970813

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول