اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

نماینده مسیحیان آشوری: مکرون و امثال او با اظهارات توهین آمیز به دنبال ترویج خشونت‌ هستند

نماینده مسیحیان آشوری و کلدانی در مجلس گفت: مکرون و امثال آن با اظهارات توهین آمیز به دنبال ترویج خشونت‌های فرهنگی و سیاسی در سطح جهان هستند.

نماینده مسیحیان آشوری: مکرون و امثال او با اظهارات توهین آمیز به دنبال ترویج خشونت‌ هستند

شارلی انویه تکیه نماینده مسیحیان آشوری و کلدانی ایران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به اظهارات توهین آمیز رئیس‌جمهور فرانسه در قبال پیامبر اکرم (س) گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران به برکت تلاش‌ها و مجاهدت ملت و به برکت خون شهدا و از جمله شهید حاج قاسم سلیمانی در جبهه‌های مختلف به خودکفایی رسیده و همین باعث عصبانیت غربی‌ها شده است.

وی افزود: اظهارات توهین آمیز امانوئل مکرون به پیامبر اسلام به این خاطر است که دین اکثر هموطنان ایرانی اسلام است و آنها در واقع به دنبال آن هستند تا با این اقدام ملت ایران و جمهوری اسلامی را هدف قرار دهند و با این اظهارات توهین‌آمیزشان که از سر عصبانیت از پیشرفت‌های ملت ایران است جلوی این توسعه و پیشرفت‌ها را بگیرند که البته ملت ایران دوراندیش‌تر و بزرگتر از این است که این رفتارها مانع توسعه و پیشرفتش شود.

نماینده مسیحیان آشوری و کلدانی ایران در مجلس اظهار داشت: امانوئل مکرون و امثال او با این اظهارات توهین آمیز به دنبال ترویج خشونت‌های فرهنگی و سیاسی در سطح جهان هستند و سعی در گسترش اینگونه رفتارهای غیرانسانی دارند.

انویه‌تکیه خاطرنشان کرد: اظهارات توهین‌آمیز رئیس‌جمهور فرانسه به پیامبر اسلام نشانه آزادی بیان نیست بلکه نشانه افول شخصیت چنین فردی است که اینگونه اظهارات را مطرح می‌کند و به دنبال پیگیری اهداف خود از این طریق است.

وی افزود: این گونه رفتارهای توهین‌آمیز و مذموم از جانب ما محکوم است و جزو خطوط قرمز دین ما به شمار می‌رود.

نماینده مسیحیان آشوری و کلدانی ایران در مجلس با بیان اینکه مقامات فرانسه ازجمله مکرون مسیحی‌نما هستند، نه مسیحی، اظهار داشت: در دین مسیحیت آمده که همسایه‌ات را مثل خودت دوست بدار و نگفته همسایه مسیحی بلکه گفته همسایه و اینگونه رفتارهای رئیس‌جمهور فرانسه هیچ سنخیت و ارتباطی با دین مسیحیت ندارد.

انویه تکیه در پایان تصریح کرد: ایرانیان آشوری و کلدانی همانند یک سرباز زیر پرچم نظام جمهوری اسلامی دوشادوش دیگر هموطنان به مقابله با دشمنان این نظام و این مرز و بوم می‌پردازند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول