اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

تکذیب خبر خرابی سردخانه رامشیر و نگهداری از میت با یخ!

فرماندار رامشیر اظهارات شهروند رامشیری در اعتراض به وضعیت سیستم سرمایشی سردخانه را تکذیب و این مسئله را بهانه‌ای برای بهره‌برداری رسانه‌های معاند دانست.

تکذیب خبر خرابی سردخانه رامشیر و نگهداری از میت با یخ!

سالم عبادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بندرماهشهر با اشاره به فیلم منتشر شده در فضای مجازی دررابطه با گلایه شهروند رامشیری از قطعی برق سردخانه این شهرستان و ارائه خدمات ضعیف اظهار کرد: گفته‌های منتشر کننده کیپ اعتراضی به هیچ وجه صحت ندارد و قطعی برق سردخانه تنها برای 3 ساعت و در بازه زمانی 7 الی 10 صبح به علت انجام اورهال تعمیر سیستم برق‌رسانی بوده که با هماهنگی قبلی انجام شده است.

وی افزود: انجام این تعمیرات نیز به منظور آماده‌سازی تاسیسات برق‌رسانی در ایام زمستان و جلوگیری از قطعی برق در ایام بارندگی پیش‌رو بوده است که با توجه به نبود هیچ فوتی در چند روز گذشته آغاز شده بود.

فرماندار رامشیر به تشریح دیگر جزئیات این موضوع پرداخت و گفت: در خصوص تجهیزات سردخانه نیز، بنا به گفته شهردار رامشیر، چندین یخچال نیز طی چند مدت اخیر خریداری و تحویل شده است، از این رو خرابی سیستم سرمایشی کاملا کذب است، چرا که جسد فرد متوفی شب گذشته در همین سردخانه نگهداری شده است.

عبادی خاطرنشان کرد: تهیه کلیپ اعتراضی توسط این شهروند خواسته یا ناخواسته موجب سوءاستفاده رسانه‌های معاند شده  در صورتی که با مطالبه‌گری و پیگیری صحیح شهروندان از مسئولین شهرستان قطعا این مشکل در سریع‌ترین زمان ممکن حل می شد.

وی در پایان یادآور شد: خوشبختانه جسد فرد متوفی که دچار سانحه شده بود، شب گذشته بدون هیچ مشکلی در سردخانه شهرداری، نگهداری و امروز مراسم تدفین نیز انجام شد، با این وجود به شهردار نیز تاکید شده است برای جلوگیری از بروز مشکل در مواقع اضطراری، ژنراتوری نیز تهیه و در محل سردخانه نصب کند.

به گزارش خبرگزاری فارس، در فیلم منتشر شده در فضای مجازی، یکی از بستگان متوفی مدعی بود جسد به علت قطعی برق و خرابی تمامی سیستم سرمایشی سردخانه، روی زمین و با چند تکه یخ نگهداری شده بود و علت این جریان را سهل‌انگاری مسئولین شهرستان عنوان کرده بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول