اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

پیگیر حل مشکلات طلاب و روحانیون سیستان و بلوچستان هستم

نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان گفت: در جریان مشکلات و گلایه های طلاب حوزه علمیه، روحانیون مستقر و طرح هجرت قرار دارم و با نهایت تلاش پیگیر حل آنها هستم.

پیگیر حل مشکلات طلاب و روحانیون سیستان و بلوچستان هستم

به گزارش خبرگزاری فارس از دلگان، آیت‌الله مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان ضمن حضور در جمع ائمه جمعه و جماعات، روحانیون شاخص و مستقر در شهرستان دلگان، از نزدیک در جریان مشکلات و درخواست های آنان قرار گرفت و اظهار داشت: کار طلبگی همیشه با کمبود امکانات و مشکلات مختلفی همراه بوده و گذشتگان ما هم سختی‌های زیادی متحمل شده‌اند اما باید توجه داشته باشیم که ابزار کار ما آیات قرآن است.

امام جمعه زاهدان با اشاره به عظمت و اهمیت فعالیت طلاب، افزود: باید شرایطی که در آن قرار دارید را  قدر بدانید و اگر یک نفر به دست شما هدایت شود این کار بزرگی است.

آیت‌الله مصطفی محامی گفت: این مسیر، مسیر سختی است اما شیرینی آن هم به تحمل همین سختی هاست و باید توجه داشته باشید که این توفیق شامل حالتان شده که عمر خود را در مسیر دین صرف کنید که این نعمت بسیار بزرگی است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: در مقاطع مختلف و از نزدیک در جریان مشکلات مطرح شده از سوی طلاب حوزه های علمیه و روحانیون مستقر و طرح هجرت استان قرار گرفته‌ام که  با نهایت تلاش به دنبال حل آن ها هستم.

انتهای پیام/3139

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول