اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

تیم اترک خراسان شمالی با بومی‌ها وارد لیگ ۲ می‌شود / جامعه فوتبال کمک کنند

سرمربی تیم فوتبال اترک خراسان شمالی با اشاره حضور ۶۰ درصدی بازیکنان بومی در این تیم برای حضور در مسابقات لیگ ۲ فوتبال کشور گفت: همه جامعه فوتبالی برای آبروداری و حضور شایسته در رقابت‌ها باید کمک کنند.

تیم اترک خراسان شمالی با بومی‌ها وارد لیگ ۲ می‌شود / جامعه فوتبال کمک کنند

حسن سروری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به وضعیت تیم فوتبال اترک خراسان شمالی برای حضور در مسابقات لیگ دسته ۲ فوتبال کشور اظهار کرد: تمام تلاش و برنامه‌ریزی ما برای آبروداری فوتبال استان و همچنین ایجاد پایگاهی ثابت در لیگ‌های فوتبال برای خراسان شمالی است.

وی درباره وضعیت مالی تیم در این دوره از مسابقات گفت: امسال با توجه به شرایط اقتصادی کشور و شیوع بیماری کرونا و برخی مشکلات، محدودیت‌های شدیدی برای تیم اترک ایجادشده و ازنظر مالی نسبت به گذشته بسیار توان کمتری دارد.

سرمربی تیم اترک خراسان شمالی به موضوع حضور بازیکنان بومی نیز اشاره کرد و افزود: چشم‌انداز حضور تیم در این دوره از مسابقات تشکیل تیمی با حضور ۶۰ درصدی بازیکنان خوب استان به همراه تعدادی از بازیکنان مناطق دیگر کشور بوده زیرا نگاه تیم تقویت و معرفی بازیکنان استان در سطح کشور است.

وی با تأکید بر انتخاب و دعوت از شایستگان فوتبال استان برای حضور در این تیم خاطرنشان کرد: حفظ تیم و آبروی فوتبال بجنورد و خراسان شمالی اولویتی مهم در تیم اترک است و جامعه فوتبالی استان برای این مهم همکاری دارند.

سروری کسب نتایج مناسب در انتهای فصل گذشته با حضور بازیکنان بومی را ثمره این تفکر دانست و گفت: تمرینات و انجام تست از بازیکنان از روز شنبه آغاز می‌شود و آغاز لیگ ۲ نیز بر اساس اعلام سازمان لیگ فدراسیون فوتبال طی هفته نخست آذرماه خواهد بود.

وی درباره هدف‌گذاری نتایج تیم اترک در مسابقات خاطرنشان کرد: کسب جایگاهی مناسب و آبرومندانه در لیگ طی نیم فصل اول و حرکت برای حضور در جمع تیم‌های برتر گروه ازجمله اهداف تیم اترک در این دوره از مسابقات است.

سرمربی تیم اترک ادامه داد: همزمان با حضور این تیم در لیگ دسته ۲، تیم فوتبال انتظار نیز در لیگ دسته ۳ فوتبال کشور حضور دارد که برای انتخاب و حضور بازیکنان باید با حساسیت و دقت عمل کرد تا هیچ‌کدام از این دو تیم به‌عنوان نمایندگان خراسان شمالی در لیگ‌های فوتبال دچار آسیب و تضعیف نشوند و مقتدارنه در مسابقات حاضر شوند.

وی از کاهش بیش از ۵۰ درصد منابع مالی باشگاه اترک برای تیم داری فوتبال در سال جاری نسبت به سال گذشته خبر داد و تصریح کرد: محدودیت‌های مالی باشگاه و همچنین افزایش قیمت‌های خدمات مختلف در کشور فشار مضاعفی را به تیم وارد می‌کند که برای تأمین امکاناتی متوسط حتی کمتر به رقمی معادل ۵۰۰ میلیون تومان نیاز است.

سروری در انتها از تلاش برای رفع بدهی‌های تیم از فصل گذشته خبر داد و گفت: امیدواریم تا پیش از مسابقات این فصل لیگ دسته ۲ فوتبال کشور بدهی‌های مالی باشگاه رفع شود و با حضور کادر فنی بومی استان از اعم از سرپرست، سرمربی، کمک سرپرست، بدن‌ساز و مربیان تیم بتوان نتیجه خوبی را کمک همه مردم استان در مسابقات کسب کرد.

گفتنی است تیم اترک خراسان شمالی در نخستین حضور خود در لیگ دسته ۲ فوتبال کشور در گروه نخست توانست جایگاه یازدهم این گروه را کسب کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول