اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

وضع بحرانی کرونا ادامه دارد/ راه‌اندازی مجدد نقاهتگاه شاهرود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود با اشاره به وضعیت بحرانی کرونا در شاهرود، از راه‌اندازی مجدد نقاهت گاه این شهرستان خبر داد.

وضع بحرانی کرونا ادامه دارد/ راه‌اندازی مجدد نقاهتگاه شاهرود

سرهنگ محمد خوش‌قدم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شاهرود، با اشاره به وضع بحرانی شهرستان شاهرود در شیوع ویروس منحوس کرونا و کمک به کادر درمانی شهرستان در خدمت‌رسانی به بیماران اظهار کرد: با همکاری همه دستگاه‌های اجرایی و توجه ویژه مسؤولان به‌ویژه امام جمعه و فرماندار شهرستان شاهرود، نقاهتگاه این شهر دوباره راه‌اندازی شد.

وی افزود: این نقاهتگاه با همکاری همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان و با مدیریت بسیج جامعه پزشکی و حضور بسیجیان جهادگر کار خود را آغاز کرده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود خاطرنشان کرد: این نقاهتگاه در جهت پشتیبانی از بیمارستان امام حسین (ع) ایجاد شده و قرار است سه تا هفت روز از بیماران کرونایی پذیرایی داشته باشد.

خوش‌قدم تصریح کرد: این نقاهتگاه دارای ۱۱۲ تخت و امکانات پزشکی و درمانی در نگهداری بیماران کرونایی است.

وی با تأکید بر اینکه حفظ سلامت مردم همه تلاش کادر درمان و مسؤولان شهرستان شاهرود است، گفت: مردم باید با درک شرایط به فکر یکدیگر باشند و برای قطع زنجیره شیوع کرونا در خانه بمانند و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

انتهای پیام/۷۴۰۳۶/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول