اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

اسلام‌ستیزی مکرون نشانه نفوذ عمیق اسلام در اروپا است

امام جمعه بهنمیر بابلسر گفت: سلام‌ستیزی مکرون و غرب نشانه عمق نفوذ اسلام در اروپا و غرب است و ملت‌های آزاده دنیا فهمیدند از لیبرالیسم چیزی عایدشان نشده است.

اسلام‌ستیزی مکرون نشانه نفوذ عمیق اسلام در اروپا است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بابلسر،حجت‌‌الاسلام محمدحسن شریف‌تبار امام جمعه بهنمیر بابلسر در نمازجمعه این هفته این شهر گفت: یکی از موضوعات سبک زندگی دینی موضوع خانواده و یکی از ارکان خانواده پدر و مادر هستند و در قرآن آیات زیادی جهت سفارش احترام به والدین و احسان به پدر و مادر ذکر شده است.

وی افزود: معنای احسان مطلق به والدین در قرآن  بیان شده است که یعنی هر نوع کمک و خدمت و نیکی باید به پدر و مادر انجام داد و احسان به والدین باید تمام و کمال باشد حتی نگاه به پدر و مادر باید مهربانانه باشد.

 شریف‌تبار ادامه داد: پیامبر و امامان پدران معنوی امت هستند و اولین حقوقی که امت نسبت به پیامبر (ص) و امامان و امام زمان (عج) دارد اطاعت از آنان است و اگر امت با اعمالش امام زمانش را ناراحت کند مورد لعن خدا قرار خواهد گرفت.
 
امام جمعه بهنمیر در ادامه خطبه‌های نماز پیرامون پیامبر اکرم (ص) بیان کر: رمز موفقیت پیامبر (ص) هم در جاذبه پیام بود که رسول خدا از سوی پرودگار آورد به‌نام قرآن و هم جاذبه پیام‌آور یعنی وجود نازنین رسول خدا حضرت‌محمد (ص) بود. 

وی افزود: پیام قرآن پیام فطرت، اخلاق و وحدت است و رسول خدا علاوه بر مهربانی و دلسوزی، دارای صلابت و قاطعیت بودند و پیامبر بهترین الگو برای بشریت به‌ویژه مسلمانان است. 

خطیب جمعه بهنمیر به سالروز ۱۳ آبان اشاره کرد و گفت: تسخیر لانه جاسوی آمریکا توسط دانشجویان مسلمان پیرو خط امام در ۱۳ آبان ۵۸ توسط امام خمینی (ره) انقلاب دوم نامگذاری شد انقلاب اول باعث سقوط رژیم سلطنتی و استبداد شاه شد و انقلاب دوم علیه استکبار و آمریکا و توطئه‌ها و جنایت‌های چندین ساله آمریکا علیه ایران بوده است.

شریف‌تبار تصریح کرد: امروز خطری که انقلاب را تهدید می کند غفلت جوانان از جنایات آمریکا علیه ایران و خطر دیگر تحریف انقلاب است. 

خطیب جمعه بهنمیر با محکومیت اسلام‌ستیزی مکرون و غرب علیه پیامبر اسلام گفت: غرب و فرانسه دست‌شان به‌خون مسلمانان و ملت‌های مظلوم آلوده است و در فرانسه اگر شخصی علیه صیهونیست و هلوکاست سخنی بگوید برخورد می‌کنند اما اگر به پیامبر اسلام اهانت کنند می‌گویند این آزادی بیان است.

وی افزود: این اسلام‌ستیزی مکرون و غرب نشانه عمق نفوذ اسلام در اروپا و غرب است و ملت‌های آزاده دنیا فهمیدند از لیبرالیسم چیزی عایدشان نشده است و ناامید شدند و به اسلام پناه آوردند.

انتهای پیام/۳۱۴۱/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول