اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

برای اولین بار در کشور اجرایی شد/ پایش نانوایان آذربایجان‌شرقی از طریق گاز مصرفی

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی ضمن تأکید بر ساماندهی و واقعی‌سـازی سـهمیه نـانوایان در کمیته پایش آرد و نان، از پایش میزان پخت واحدهای نانوایی براساس گاز مصرفی برای اولین بار به‌عنوان پایلوت کشوری در استان خبر داد.

برای اولین بار در کشور اجرایی شد/ پایش نانوایان آذربایجان‌شرقی از طریق گاز مصرفی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حبیب امین‌زاده ضمن تأکید بر تداوم اقدامات نظارتی و اصلاحی، اظهار داشت: بررسی و پایش میزان پخت براساس شاخص یاد شده توسط شرکت مادر تخصصی ایران در سامانه‌های توزیع آرد در حال اجراست.

وی با بیان اینکه تـحقق عدالـت و مساوات در تـوزیع سهمیه آرد بین نانوایان و ارزیابی سهمیه تخصیص یافته دولتـی با جدیت در برنامه‌های پیش‌بینی شده کمیته مربوطه می‌باشد، افزود: اصلاح الگوی مصرف نان کشور از طریق ارتقاء و بهبود شرایط و کیفیت فرآیندهای  تولید و تبدیل گندم به نان و  مصرف نان  و در راستای بند 9 سیاست‌های کلی اصلاح الگوی مصرف است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌شرقی بر ضرورت تشکیل گروه پایش متشکل از اعضای کارگروه اعم از صمت، فرمانداری، غله و اتحادیه نانوایان در شهرستان‌ها به منظور اجرای طرح پایش تأکید و خاطرنشان کرد: تمرکز در سیاستگذاری، هدایت و نظارت و تعیین دستگاه متولی تنظیم بازار نان، اعمال سیاست‌های حمایتی و تشویقی به منظور ارتقاء سطح بهداشتی مراکز تولید نان، استفاده از نیروی انسانی ماهر و آموزش دیده در فرآیند تولید نان، حفظ ذخیره استراتژیک گندم و تنظیم مبادلات تجاری بازار گندم و آرد با هدف تنظیم بازار داخلی از جمله برنامه‌های اصلاح الگوی مصرف نان کشور است.

انتهای پیام/60002/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول