اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

تشکیل 900 پرونده تخلف برای نانوایان آذربایجان‌شرقی/ توزیع 40 هزار عدد دستکش و ماسک

سرپرست معاونت نظارت و بازرسی سازمان صمت آذربایجان‌شرقی از بازرسی 10 هزار و 455 واحد نانوایی در استان خبر داد و گفت: در این زمینه 900 فقره پرونده تخلفاتی برای نانوایان متخلف به ارزش حدود 14 میلیارد ریال در استان تشکیل شده است.

تشکیل 900 پرونده تخلف برای نانوایان آذربایجان‌شرقی/ توزیع 40 هزار عدد دستکش و ماسک

به گزارش خبرگزاری فارس تبریز، یوسف پایدار امروز اظهار داشت: در جریان اقدامات نظارتی طی 6 ماهه اول سال‌جاری از 6 هزار و 756 واحد نانوایی در شهرستان‌ها و 3 هزار و 690 واحد در تبریز بازرسی به عمل آمده که منجر به تشکیل 900 فقره پرونده تخلفاتی به ارزش حدود 14 میلیارد ریال در استان شده است.

وی افزود: بازرسی از واحد های تولیدی آرد و سیلوهای گندم با حضور کارشناسان کارگروه آرد و نان استان، رسیدگی به شکایات واصله مردمی به سامانه 124 و نظارت بر روند توزیع خمیرمایه از دیگر اقدامات کارگروه است.

پایدار رعایت پروتکل‌های بهداشتی در نانوایی‌ها را الزامی دانست و گفت: در همین زمینه طی دو شیفت کاری از 600 واحد بازرسی به عمل آمده و تمام واحدهای نانوایی ملزم به تجهیز و استفاده از دستگاه کارتخوان هستند.

وی ضمن اشاره به همکاری و تعامل اتاق اصناف و اتحادیه نانوایان در زمینه تأمین و توزیع اقلام بهداشتی، یادآور شد: بیش از 10 هزار عدد ماسک، 30 هزار عدد دستکش و مقادیر متنابهی محلول ضدعفونی‌کننده برای همه واحدهای نانوایی فعال در شهرستان تبریز و حومه تهیه و توزیع شده است.

انتهای پیام/60001/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول