اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

نور عالم تاب رسول خدا(ص) با فوت کردن خاموش نمی‌شود

امام جمعه فارسان ضمن محکوم کردن اهانت به مقدسات، گفت: عده‌ای می‌خواهند نور عالم تاب وجود رسول خدا(ص) را با فُوت کردن خاموش کنند.

نور عالم تاب رسول خدا(ص) با فوت کردن خاموش نمی‌شود

حجت الاسلام محسن ملک‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اشاره به اینکه عده‌ای می‌خواهند نور عالم تاب وجود رسول خدا(ص) را با فُوت کردن خاموش کنند اما غافل از اینکه خود را خوار می‌کنند، گفت: اینان نتیجه عمل خود را در دنیا و بزودی در آخرت خواهند دید. 

امام جمعه فارسان با اشاره به اینکه رسول خدا مظهر نوری است که هرگز خاموشی ندارد، ادامه داد: اسلام‌ستیزی سران غربی امر مسلمی است که فقط منحصر در عکس، کاریکاتور، فیلم و امثال اینها نمی‌شود.

وی اضافه کرد: این روزها دولت اسلام‌ستیز فرانسه در چهره منفور مکرون که نمونه‌هایی از این چهره و رفتار را در نیکولا سارکوزى و همچنین فرانسوا اولاند دیده بودیم، نمود پیدا کرده است. 

ملک‌پور با اشاره به موضع اخیر رهبر معظم انقلاب در خصوص آزادی بیان در فرانسه، افزود: در همین کشور که خود را مهد دموکراسی و آزادی معرفی می‌کند، اهانت به اسلام جرم نیست اما اگر کسی راجع به موضوعی مانند هولوکاست سوال کند جرم است و باید به زندان برود.

وی گفت: البته اهل فن می‌دانند که دولت فرانسه با رویکرد اسلام‌ستیزی و تحرکات دیگری که در آفریقا و مدیترانه دارد می‌خواهد برای خودش بعد از خروج انگلیس از اتحادیه اروپا، در این اتحادیه موقعیت ویژه درست کند.

وی با تقدیر از واکنش مردم و پیروان ادیان مختلف به این اهانت، گفت: برخی حتی خرید محصولات و امثال ذالک را تحریم کردند اما در مقابل برخی از دولت‌های اسلامی به‌جای اینکه فشار بر سازمان ملل و مجامع حقوقی بین‌المللی بیاورند که قوانینی وضع کنند که هیچ‌کس در هیچ جای دنیا حق اهانت به مقدسات الهی را نداشته باشد مسامحه‌کاری کردند.

ملک‌پور  اضافه کرد: راه برون‌رفت از این انفعال چیزی جز وحدت جهان اسلام نیست.

انتهای پیام/68024/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول