اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

شرکت گاز به وعده انشعاب گاز رایگان در دیشموک پایبند است

رئیس شرکت گاز شهرستان کهگیلویه گفت: وعده رایگان انشعاب گاز در دیشموک در حال انجام است.

شرکت گاز به وعده انشعاب گاز رایگان در دیشموک پایبند است

سیدمسلم اکوانیان رئیس شرکت گاز کهگیلویه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دیشموک اظهار کرد: شرکت گاز شهرستان کهگیلویه در خدمت به مردم شهر دیشموک از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد.

وی  با بیان  اینکه برخورداری  مردم دیشموک از نعمت گاز بیشتر از خود مردم شهر دیشموک ما مسوولان را خوشحال کرده است، عنوان کرد: در شهر دیشموک تا به حال بیش از 1400 کنتور گاز نصب گردیده است.

اکوانیان عنوان کرد: هر آن که در شهر دیشموک درخواست کنتور گاز را به شرکت گاز داده باشد به درخواست آنها رسیدگی و کنتور گاز آنها نصب گردیده است.

وی خاطرنشان کرد: از طرف شرکت گاز شهرستان کهگیلویه هیچ مانعی جهت نصب کنتور گاز و علمک‌گذاری وجود ندارد و اگر وجود داشته باشد از طرف شهرداری مانع دارند که اگر مانع خود را رفع کرده باشند برای آن دسته منازل فاقد علمک، علمک‌گذاری خواهد شد.

رئیس شرکت گاز شهرستان کهگیلویه گفت: هر شهروند دیشموکی که از طرف شهرداری نامه رفع موانع داشته باشد به اداره گاز مراجعه کند تا در اسرع وقت علمک‌گذاری و نصب کنتور گاز انجام شود.

وی به خبر منتشر شده از خبرگزاری فارس در خصوص کنتور گاز رایگان اشاره کرد و گفت: امیدوارم رسانه‌ها با تعامل با ادارات در رفع مشکلات هم گام و هم قدم باشند و اگر در جایی مشکلات وجود داشته باشد نقد را می‌پذیریم و بر رفع آن تمهیدات لازم را به کار می‌گیریم.

اکوانیان در ادامه افزود: وعده رایگان انشعاب گاز در دیشموک و چاروسا در حال انجام است و نامه مربوط به پول تخصیص داده شده به انشعاب گاز رایگان در سال 99  ابلاغ شده و به زودی به مردم دیشموک و چاروسا اعلام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: کسانی که تاکنون قسط کنتور گاز پرداخت نموده‌اند در آینده از قبض مصرفی آنها محاسبه و کسر می‌گردد.

رئیس شرکت گاز شهرستان کهگیلویه گفت: مردم معارضات مربوط به گاز خود را با همکاری شهرداری برطرف کنند تا در اسرع وقت شرکت گاز شهرستان کهگیلویه به آنها خدمات‌رسانی نماید.


انتهای‌پیام/82027

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول