اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

از توزیع بسته‌های معیشتی تا اهدای کمک‌های نقدی به نیازمندان شاهرود

در راستای برگزاری رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه و به همت بسیجیان شاهرودی بیش از ۱۰۰ بسته معیشتی و کمک‌های نقدی بین خانواده‌های کم‌برخوردار این شهرستان توزیع شد.

از توزیع بسته‌های معیشتی تا اهدای کمک‌های نقدی به نیازمندان شاهرود

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، در راستای برگزاری مرحله سوم رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه و در گرامیداشت ایام هفته وحدت و به همت قرارگاه جهادی شهید سلیمانی مسجد امام رضا (ع) شاهرود بیش از ۱۰۰ بسته معیشتی بین خانواده‌های کم‌برخوردار این شهرستان توزیع شد.

در این راستا یک رأس گوسفند نذر شفای بیماران کرونایی و دفع بلا از جامعه قربانی و به همت کانون خادمیاران رضوی مسجد امام رضا (ع) بیش از ۳۰ بسته تهیه و توزیع شد.

خانواده شهدای مسجد نیز ۲۵ دست پوشاک بین نیازمندان شاهرودی توزیع کردند و بسیجیان پایگاه عاشورای حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم‌الانبیا (ص) شاهرود و خیران کمک‌های نقدی را به بیش از ۲۵ خانواده آسیب‌دیده از کرونا و بیمار اهدا کردند.

این کمک‌ها در راستای برگزاری رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه همچنان به تبعیت از اوامر مقام معظم رهبری ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/۷۴۰۳۶/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول