اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

برگزاری رزمایش دفاع زیستی در شاهرود/ ۱۰ هزار ماسک رایگان توزیع شد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود از برگزاری رزمایش دفاع زیستی با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا در این شهرستان خبر داد.

برگزاری رزمایش دفاع زیستی در شاهرود/ ۱۰ هزار ماسک رایگان توزیع شد

سرهنگ محمد خوشقدم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شاهرود، با اشاره به وضع بحرانی شهرستان شاهرود در شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: رزمایش دفاع زیستی در راستای ترویج فرهنگ رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این شهرستان آغاز شد.

وی افزود: در این رزمایش، ۱۸۰ نفر از کارکنان سپاه و بسیجیان حوزه‌های بسیج مساجد و محلات و بسیج دانشجویی شهرستان حضور داشتند و در راستای مقابله با کرونا به ترویج فرهنگ زدن ماسک و رعایت بهداشت فردی پرداختند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود خاطرنشان کرد: هفت ایستگاه زیستی در شاهرود، بسطام و رویان برپا شده و بیش از ۱۰ هزار ماسک رایگان به افرادی که ماسک ندارند، اهدا شده و ضدعفونی افراد و خودروها و اماکن عمومی نیز اجرا می‌شود.

جانشین ستاد فرماندهی مقابله با کرونا در شهرستان شاهرود افزود: در کنار این اقدام، بروشورهای اطلاع‌رسانی از ویروس منحوس کرونا و راه‌های پیشگیری از آن نیز بین شهروندان توزیع شده است.

خوشقدم با اشاره به تداوم این اقدامات بیان کرد: این رزمایش در چهار مرحله اجرا می‌شود و مرحله اول برپایی ایستگاه‌های سلامت و ترویج فرهنگ ماسک زدن است و در ادامه ضدعفونی هدفمند و تأکید بر استفاده آحاد مردم از ماسک و رعایت حقوق شهروندی و ماندن در خانه است.

وی از همه شهروندان شاهرودی خواست در راستای مقابله با کرونا فاصله اجتماعی و بهداشت فردی را رعایت کنند و از هرگونه تجمع و اجتماع خودداری کنند تا بتوان با کمک همدیگر شیوع این ویروس را مهار کرد.

انتهای پیام/۷۴۰۳۶/م/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول