اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

ماموستا قادری: پیروزی هر یک از احزاب آمریکا برای دنیای اسلام و ملت ما مصیبت است

امام جمعه پاوه گفت: پیروزی هر یک از احزاب آمریکا برای دنیای اسلام و ملت ما مصیبت است؛ یکی به‌ آرامی و حیله و دیگری با زور و بی‌منطق به راه خود ادامه می‌دهند.

ماموستا قادری: پیروزی هر یک از احزاب آمریکا برای دنیای اسلام و ملت ما مصیبت است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، ماموستا ملاقادر قادری امام جمعه پاوه از طریق ارتباط زنده ویدیویی با مؤمنین از طریق اینستاگرام در سخنانی در رابطه با انتخابات آمریکا، اظهار داشت: شکی ندارم که تمامی انسان‌های شریف و سیاسی در دنیا و متدینین و آزادگان ممالک اسلامی بخصوص ما در ایران به شکست ترامپ خوشحالیم؛ اما بنده در حد بضاعت خود عرض می‌کنم دو حزب آمریکا چه دموکرات و چه جمهوری‌خواه در طول ۴۰ سال گذشته و بلکه در ۲۰۰ سال گذشته و بخصوص بعد از جنگ جهانی دوم همیشه به دنبال مصالح و مصلحت خود بوده و دلسوز هیچ قوم و ملتی نبوده‌اند.

وی افزود: برای نمونه عرض می‌کنم؛ اوبامای دموکرات بعد از پیروزی به قاهره آمد و در یکی از مساجد قاهره حاضر شد و گفت، ای مردم من آفریقایی و اصالتا مسلمان هستم و نام جدم حسین است و جده‌اش همان سال به حج رفت و برایش تبلیغات کردند. تاریخ شاهد است حزب وی بود که قسمتی از داعش را سازمان‌دهی کرد تا مردمان آزاده و بهار عربی را به نام سرکوب تروریسم سرکوب کنند و او بود که در کنار غربی‌ها برجام را علیه ما تنظیم و یکی از افتخاراتش را ترور بن‌لادن و به دریا انداختن جسد وی اعلام کرد.

قادری گفت: بعد از اوباما ترامپ از حزب جمهوری‌خواه رئیس‌جمهور آمریکا شد، او از برجام کنار کشید و از جامعه غربی جدا شد و فشار و ظلم را بر مردم و دولت ما تشدید و ادعای حاکمیت بر دنیا را مطرح کرد و مردم ما را از نظر معیشت به‌جایی رساند گوجه از ۲ هزار تومان به ۱۰ هزار تومان، دلار از ۸ هزار تومان به ۳۲ هزار تومان، گوشت از ۴۰ هزار تومان به ۱۳۰ هزار تومان و برنج هندی که زمانی خریداری نداشت به ۲۳۰ هزار تومان رسیده است؛ وی در تبلیغات انتخاباتی خود یکی از افتخاراتش را ترور پاسدار مخلص و شجاع، شهید حاج قاسم سلیمانی می‌داند و تبلیغ می‌کند.

امام جمعه پاوه افزود: پس به نظر بنده پیروزی هر یک از این‌ها برای دنیای اسلام و ملت ما مصیبت است؛ یکی به‌ آرامی و حیله و دیگری با زور و بی‌منطق به راه خود ادامه می‌دهند. راه درست برای ما این است باید خودمان به فکر ملت و مملکت و انقلاب و دین و معیشت مردم باشیم و شعار اوایل انقلاب که می‌گفتیم «لا شرقیه و لاغربیه» را مجددا احیا کنیم. این‌ها در حقیقت دلسوز و حامی ما نیستند.

انتهای پیام/پ/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول