اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

شورای ائتلاف متعلق به همه احزاب است

رئیس هیئت موسس شورای ائتلاف نیروهای انقلابی لرستان گفت: شورایی تحت عنوان ائتلاف نیروهای انقلابی در لرستان در حال شکل گرفتن است که این نهاد به دنبال شورایی با سلیقه‌های مختلف با اتکا به توانایی جوانان و تجربه پیشکسوتان مومن و انقلابی است.

شورای ائتلاف متعلق به همه احزاب است

حجت الاسلام مهدی قدرتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، اظهار داشت: گام دوم انقلاب مرحله‌ای برای پیشرفت ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف با توجه به ظرفیت بالای منابع انسانی و طیبعی کشور است.

وی با بیان اینکه هدف نهایی گام دوم انقلاب دستیابی به تمدن اسلامی است، افزود: برای ایجاد تمدن اسلامی نیازمند فرآهم آوردن یک سری مقدمات در کشور هستیم.

رئیس هیئت موسس شورای ائتلاف نیروهای انقلابی در استان لرستان گفت: یکی از مقدمه‌های اصلی تشکل تمدن اسلامی تجمع و اتحاد نیروهای انقلابی در کنار یکدیگر برای یافتن راهکارهایی جهت حل مشکلات کشور است که در همین زمینه شورایی تحت عنوان ائتلاف نیروهای انقلابی در کشور و لرستان شکل گرفته است.

قدرتی با اشاره به اینکه جهت تشکیل این شوراها نیازمند یک هیئت موسس هستیم که برای ایجاد آن از میان حدود 100 نیروی انقلابی هشت نفر برای این شورا انتخاب شده‌اند، تصریح کرد: طبق انتخابات داخلی اینجانب به عنوان رئیس هیئت موسس،آقای افشین بازگیر به عنوان دبیر هیئت موسس و خانم حیدری به عنوان سخنگوی هیئت موسس انتخاب شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: پس از انتخاب هیئت موسس سایر شهرستان‌های استان نیز در مجمع عمومی شورای استانی و شهرستانی ائتلاف را تعیین تکلیف کنند.

رئیس هیئت موسس شورای ائتلاف نیروهای انقلابی لرستان این شورا را متعلق به همه احزاب دانست و گفت: دبیران احزاب همسو با جریان انقلاب همگی عضو شورای انقلاب هستند و به دنبال این هستیم شورایی با سلیقه‌های مختلف و با اتکا به توانایی جوانان و تجربه پیشکسوتان  مومن و انقلابی ایجاد شود و بتواند فرمایشات و معنویات  مقام معظم رهبری را اجرایی کند.

انتهای پیام/85020

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول