اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

هشدار استانداری هرمزگان به ادارات در استفاده از ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک و رعایت فاصله مناسب در سطح ادارات استان هرمزگان نیز ضروری است و کارمندان موظف و مکلف به رعایت این موارد هستند.

هشدار استانداری هرمزگان به ادارات در استفاده از ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، نازنین شیبانی تذرجی با اشاره به اینکه استان هرمزگان  همچنان در وضعیت هشدار کرونایی قرار دارد، اظهار داشت: اگرچه در هفته‌های اخیر وضع حضور افراد در ادارات به روال عادی خود بازگشته‌، اما نباید فراموش کرد که خطر بیماری کرونا از بین نرفته است و کماکان رعایت توصیه‌های بهداشتی برای پیشگیری از انتقال ویروس ضروری است.

وی استفاده از ماسک، شست‌وشوی دوباره دست‌ها و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی را جزو ضروریات مقابله با ویروس کرونا عنوان و گفت: نباید اجازه دهیم این بیماری، سلامتی کارکنان را به خطر بیندازد، بلکه باید با توجه به هشدارهای پزشکان و مسئولان بهداشتی ، چالش پیش آمده را به سرعت پشت سر بگذاریم.

معاون استاندار هرمزگان با اشاره به تاکید استاندار هرمزگان بر اهمیت رعایت و اجرای دقیق پروتکل‌های بهداشتی در ادارات، گفت: مدیران ادارات باید وضعیت را جدی بگیرند و با کارمندانی که پروتکل‌ها را رعایت نمی‌کنند، برخورد کنند.

وی یادآور شد :  نظارت و بازرسی از دستگاه های اجرایی با هدف بررسی رعایت کردن پروتکل های بهداشتی به صورت منظم و مستمر در استان ادامه خواهد یافت و تیم  های بازرسی  به تمامی شهرستان های استان اعزام و وضعیت آن دستگاه بررسی خواهد شد.

شیبانی اضافه کرد: حضور در محیط‌های با تراکم کاری بالای ۱۰ نفر خطرناک است و ریسک ابتلای بیماری را افزایش خواهد داد که در صورت لزوم باید تعداد افراد محدود شود و همین‌طور کارکنان به فاصله از یکدیگر در محیط‌های کاری حضور داشته باشند و با باز کردن پنجره‌ها و استفاده از سیستم‌های تهویه نسبت به ضدعفونی کردن محیط اقدام شود. 

وی ادامه : دستگاه‌های اجرایی هرمزگان  باید زیرساخت‌های لازم را برای برگزاری جلسات غیرحضوری و خدمات الکترونیک تکمیل کنند و جلسات و نشست‌های مدیران نیز باید با رعایت کامل فاصله گذاری اجتماعی و از طریق ویدئوکنفرانس برگزار شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تاکید کرد : تقویت دولت الکترونیک و ارائه خدمات اداری به آحاد مردم به‌صورت غیرحضوری و الکترونیکی در دستور کار مدیران اجرایی قرار گیرد.

شیبانی تصریح کرد: به مراجعانی که پروتکل‌های بهداشتی را در مراجعه به ادارات رعایت نکند خدمات اداری ارائه نخواهد شد.

وی با اشاره به شناسایی و جداسازی موارد مشکوک افزود :  کسانی که با علائم بیماری های سرماخوردگی و آنفلوانزا مواجه اند، به منظور پیشگیری از شیوع آن پس از مراجعه به پزشک، از حضور در محل خدمت پرهیز کنند، چرا که اولویت ما سلامتی همکاران است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان ، خاطر نشان کرد : استفاده از ماسک در محیط کار برای کلیه کارکنان و ارباب رجوع الزامی بوده و از ارائه خدمات به مراجعان ادارات که از ماسک استفاده نمی کنند اکیداً خودداری شود.

وی در پایان افزود : مدیران ما در نظر داشته باشند که همه ما ملزم به رعایت دستورعمل‌های بهداشتی و پیشگیرانه هستیم تا خدای نکرده برای هیچ‌یک از کارکنان عزیز ما و مردم بزرگوار اتفاق ناخوشایندی رخ ندهد.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول