اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

پرداخت 85 میلیارد تومان تسهیلات برای ایجاد اشتغال در مازندران

مدیر صندوق کارآفرینی امید مازندران از پرداخت تسهیلات 85 میلیارد تومانی برای ایجاد اشتغال به ویژه اشتغال روستایی در استان خبر داد.

پرداخت 85 میلیارد تومان تسهیلات برای ایجاد اشتغال در مازندران

صلاح گل‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری، درباره اقدامات صندوق برای توسعه اشتغال به ویژه در روستاهای استان، اظهار کرد: ایجاد اشتغال در روستاها با پرداخت تسهیلات این صندوق با رشد بسیار مناسبی برخوردار شد.

وی تصریح کرد: سهم پرداختی‌ها ما در مرحله سوم و چهارم از افزایش مناسبی برخوردار بوده است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید مازندران با اعلام اینکه تاکنون 85 میلیارد تومان برای ایجاد اشتغال در استان مازندران اعتبار اختصاص پیدا کرده است، گفت: در توسعه اشتغال تلاش کردیم که اشتغال خرد روستائی را مد نظر قرار دهیم.

وی با اشاره به حمایت‌های انجام شده از ایجاد گلخانه‌های کوچک مقیاس، خاطر نشان کرد: در یک مورد در مرکز استان مازندران و در منطقه میارکلا در گلخانه کوچک مقیاس به 13 نفر تسهیلات پرداخت کردیم.

گل‌محمدی با اعلام اینکه غیر از بحث توسعه گلخانه‌ای تسهیلات مناسبی در زمینه بوم‌گردی روستایی در مناطق شرق استان مازندران و در روستاهای نکا پرداخت شده است، گفت: تسهیلات این صندوق شامل کارآفرینان غرب تا شرق استان مازندران می‌شود و به سمت واحدهای می‌رویم که بانک پذیر نیستند.

وی پرداخت تسهیلات برای تولید نوعی دوغ به تعاون زنان دودانگه، ارائه تسهیلات به توسعه کشت گلخانه‌ای در خرما کلا قائمشهر، پرداخت تسهیلات در روستاهای عباس آباد غرب مازندران رای ایجاد 70 واحد گلخانه‌ای اعلام کرد.

انتهای پیام/86004/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول