اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

کمبود روغن در هرمزگان نداریم/ کارخانه حیات ظرفیت تولید 2500 تن در ماه را دارد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: ظرفیت تولید روغن خوراکی حیات هرمزگان ۲۵۰۰ تن در ماه است که با تخصیص کامل روغن خام، این شرکت می تواند با حداکثر ظرفیت در سه شیفت کاری روغن خوراکی استان را تامین کند و خانوارهای استان دغدغه تامین روغن را نخواهند داشت.

کمبود روغن در هرمزگان نداریم/ کارخانه حیات ظرفیت تولید 2500 تن در ماه را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، خلیل قاسمی با اشاره به تخصیص روغن خام به کارخانجات استان، اظهار کرد: یکی از موارد مهم در این استان تخصیص روغن خام به شرکت روغن حیات هرمزگان است.

وی افزود: تخصیص روغن خام این شرکت باید از طریق مخازن این استان تامین شود تا سرعت تامین در سطح بازار افزایش یابد.

رئیس سازمان صمت هرمزگان با اشاره به عدم استقرار فروشگاه‌های بزرگ در روستاها و شهرستانهای کوچک، بیان کرد: عرضه روغن خوراکی در سطح بازار استان باید از طریق فروشگاه‌های بزرگ و واحدهای صنفی صورت بگیرد تا مشکلی در این خصوص ایجاد نشود.

قاسمی عنوان کرد: ظرفیت تولید روغن خوراکی حیات هرمزگان ۲۵۰۰ تن در ماه است که با تخصیص کامل روغن خام، این شرکت می تواند با حداکثر ظرفیت در سه شیفت کاری روغن خوراکی استان را تامین کند و خانوارهای استان دغدغه تامین روغن را نخواهند داشت.

همچنین مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان هرمزگان  اعلام کرد: در بحث ذخیره سازی روغن خام استان هرمزگان هیچگونه مشکلی ندارد.

مسعود دشوارگر افزود: تخصیص روغن خام اعم از پالم، آفتاب گردان و سویا با توجه به اعلام بازرگانی دولتی به کارخانجات انجام می شود.

وی تصریح کرد: تامین روغن خام حیات هرمزگان یکی از دغدغه های استان است که با پیگیری‌های انجام شده درصدد تامین روغن خام این شرکت از طریق مخازن استان هستیم.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول