اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

احتمال ادامه کارزار تبلیغاتی ترامپ پس از پایان انتخابات!

چند فرد نزدیک به رئیس جمهور آمریکا گفتند اگر نتایج شمارش آراء تا روز پس از انتخابات مشخص نشود، احتمالا او به کارزار انتخاباتی خود ادامه خواهد داد.

احتمال ادامه کارزار تبلیغاتی ترامپ پس از پایان انتخابات!

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، در صورتی که نتایج انتخابات تا یک روز پس از برگزاری آن مشخص نشود، احتمالاً «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا به سخنرانی‌های تبلیغاتی خود در ایالت‌های مختلف ادامه خواهد داد.

به نوشته پایگاه خبری «هیل»، یک مقام ارشد انتخاباتی و دو نفر از دستیاران ترامپ تأیید کردند که از آن‌ها خواسته شده برگزاری مراسم انتخاباتی پس تاریخ برگزاری آن (سه‌شنبه) را رد نکنند.

این اقدام در واکنش به تلاش دموکرات‌ها برای دریافت آرای پستی تا چند روز پس از موعد برگزاری انتخابات صورت خواهد گرفت که ترامپ به شدت با آن مخالف است.

یکی از دستیاران انتخاباتی ترامپ در این باره گفت: «بحث‌هایی درخصوص فرصت سفر ترامپ و خانواده‌اش [به ایالات کلیدی] در صورت مشخص نشدن نتایج در روز انتخابات وجود دارد اما در حال حاضر مشخص نیست این سفرها به چه نقاطی صورت خواهد گرفت و چند نفر در آن حضور خواهد داشت».

این فرد نزدیک به ترامپ افزود: «اگر روز ۴ نوامبر (چهارشنبه) نتایج انتخابات در میشیگان، کارولینای شمالی، پنسیلوانیا و نوادا مشخص نشده باشد، ممکن است او سری به این ایالات بزند».

در ایالت حساس «مینه‌سوتا» نیز، روز گذشته  دادگاه فدرال با صدور حکمی، برنامه این ایالت تحت کنترل دموکرات‌ها برای دریافت آرای پستی پس از روز انتخابات را غیرقانونی اعلام کرد.

این حکم یک روز پس از آن صادر شد که دیوان عالی آمریکا تمدید مهلت دریافت رأی در دو ایالت کارولینای شمالی و پنسیلوانیا را تأیید کرد.

احتمال ادامه کارزار تبلیغاتی و سخنرانی‌های ترامپ در حالی مطرح می‌شود که نظرسنجی مشترک روزنامه «یواس‌ای تودی» و دانشگاه «سافولک» نشان داده حدود ۶۰ درصد از مردم آمریکا با با برگزاری تجمعات انتخاباتی مخالف هستند.

گفته می‌شود ترامپ قصد دارد در سه روز منتهی به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ۱۴ مراسم مختلف برگزار کند. او سال ۲۰۱۶ نیز پس از پیروزی در انتخابات، به سفرها و سخنرانی‌های خود تحت عنوان «تور قدردانی» ادامه داد.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول