اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

بیمارستان میبد به دستگاه تنفس مصنوعی نیاز دارد

فرماندار میبد با اشاره به ضرورت پشتیبانی خیرین از کادر درمان، گفت: بیمارستان میبد برای ارتقاء ارائه خدمات درمانی به دو دستگاه تنفس مصنوعی نیاز دارد.

بیمارستان میبد به دستگاه تنفس مصنوعی نیاز دارد

حسین فلاح در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان، با اشاره به اهمیت و ضرورت مشارکت بیش از پیش خیرین برای تأمین نیازهای کادر درمان، اظهار کرد: خوشبختانه با حمایت خیرین نیکوکار میبدی ۲.۵ میلیارد تومان برای تهیه مخزن اکسیژن این شهرستان تأمین و در حال حاضر بیمارستان امام جعفرصادق(ع) به این مهم تجهیز شده است.

وی عزم همگانی و مشارکت مستمر آحاد مردم را لازمه مدیریت سریع و کاهش شیوع ویروس کرونا در استان یزد کشور دانست و افزود: کادر درمان خسته و نیازمند حمایت بیش از پیش هستند.

فرماندار میبد با بیان این‌که بیماران کرونایی حدود 10 برابر بیشتر از بیماران دیگر نیاز به ارائه انواع خدمات بهداشتی و درمانی دارند، گفت: تنها راه مقابله با شیوع کرونا رعایت دستور العمل‌های بهداشتی است.

فلاح در ادامه مشارکت و پشتیبانی خیرین نیکوکار را دلگرمی بزرگی برای کادر درمان عنوان و تصریح کرد: بیمارستان میبد برای تقویت ارائه خدمات به بیماران کرونایی بستری شده به دو دستگاه تنفس مصنوعی به ارزش ۴۰۰ تا ۸۰۰ میلیون تومان نیاز دارد که امیدواریم با حمایت مستمر خیرین نیک‌اندیش این نیاز هم برطرف شود.

وی در پایان وجود خیرین و مشارکت مستمر آنها را افتخار بزرگی برای شهرستان میبد دانست و خاطرنشان کرد: تمام اقشار جامعه باید با استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی در قبال سلامتی یکدیگر احساس مسئولیت کنند.

انتهای پیام/ر

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول