اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

پالایش جامعه آماری و کمک هدفمند، هدف اصلی راه‌اندازی ستاد خیر استان فارس

مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس ضمن اشاره به راه‌اندازی ستاد مرکزی امور خیر استان از تحت پوشش قرار گرفتن بیش از ۱۲ هزار نفر از طلاب استان در همه گیری کرونا خبر داد.

پالایش جامعه آماری و کمک هدفمند، هدف اصلی راه‌اندازی ستاد خیر استان فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حجت الاسلام عباس موسوی صبح امروز در جلسه افتتاح ستاد مرکزی امور خیر استان فارس که در اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس برگزار شد، اظهار داشت: این ستاد با هدف هم افزایی نهادهای حمایتی و مؤسسات خیریه و مجموعه اوقاف در راستای پالایش جامعه آماری و کمک‌های هدفمند و برای رفع نیازهای آنان با هم سویی نهادهای زیربط راه اندازی شده است.

وی تشکیل کمیته تخصصی زیرمجموعه ستاد مرکزی امور خیر استان در راستای هم افزایی و مساعدت و رفع نیاز اقشار مختلف جامعه را از دیگر اهداف این ستاد عنوان کرد و افزود: تعامل و بسترسازی در جهت سوق دادن کمک‌های خیرین در قالب ستاد و ایجاد هماهنگی در خدمات رسانی به اقشار آسیب پذیر، تبلیغ و ترویج سنت حسنه خیر در جهت ایجاد موقوفات برابر نیازهای روز جامعه بین خیرین و اقشار مختلف، ساماندهی مؤسسات خیر با همکاری و هماهنگی خانه خیرین یا هماهنگی ستاد امور خیر و همچنین پالایش و احصا جامعه آماری برای ارجاع به کمسیون‌های مربوطه و کمک به این جامعه آماری از دیگر اهداف راه اندازی ستاد است.

موسوی با اشاره به اینکه موقوفات در ایام ابتلا کرونا بسیار خوش درخشیدند و تاکنون بیش از ۵۴ هزار بسته معیشتی از محل موقوفات توزیع شده است، افزود: ۱۷ زندانی جرایم غیرعمد در ایام عید سعید غدیر خم، آزادسازی شده است.

حجت الاسلام موسوی، ادامه داد: بیش از ۱۵ هزار یتیم در شرایط کرونایی زیر پوشش و چهار هزار یتیم تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد و خیریه‌ها قرار گرفتند که به حساب هریک از آنان ۵۰۰ هزار تومان وجه واریز شد.

این در حالی است که مدیرکل اوقاف فارس از تحت پوشش قرار گرفتن بیش از ۱۲ هزار نفر از طلاب هم در این روزها خبر داد.

انتهای پیام/ ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول