اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

تعطیلی ۶ شهرستان استان کرمانشاه یک هفته دیگر تمدید شد

استاندار کرمانشاه، از تمدید تعطیلی ۶ شهرستان اسلام‌آباد غرب، گیلانغرب، هرسین، پاوه، جوانرود و سرپل‌ذهاب به عنوان شهرستان‌های قرمز و ‌پرخطر به مدت یک هفته دیگر خبر داد.

تعطیلی ۶ شهرستان استان کرمانشاه یک هفته دیگر تمدید شد

 به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، ۶ شهرستان اسلام‌آباد غرب، گیلان‌غرب، هرسین، جوانرود و سرپل‌ذهاب به عنوان شهرستان‌های قرمز و ‌پرخطر از دوشنبه هفته گذشته، پنجم آبان‌ماه به مدت یک هفته براساس مصوبه ستاد کرونا تعطیل اعلام شده است.

استاندار کرمانشاه امروز نیز در جلسه ویژه ستاد استانی مدیریت و مقابله با کرونا نیز از تمدید محدودیت‌های کرونای ۶ شهرستان استان به مدت یک هفته دیگر خبر داد و گفت: فعالیت ادارات و بازار در تمامی شهرستان‌های اسلام‌آباد غرب، گیلانغرب، هرسین، پاوه، جوانرود و سرپل‌ذهاب به عنوان شهرستانهای قرمز و ‌پرخطر به مدت یک هفته براساس مصوبه امروز ستاد کرونا تعطیل اعلام می‌شود. 

هوشنگ بازوند افزود: محدودیت و ممنوعیت‌های 22 گانه‌ای برای تمامی شهرستان‌ها نیز همچنان مورد تأیید است که با نظارت جدی نهادهای متولی همچنان اعمال می‌شود.

وی در راستای یادآوری این ۲۲ بند محدودیت و ممنوعیت،گفت: فعالیت فروشگاه‌های لوازم آرایشی و بهداشتی، مراکز قنادی و شیرینی‌پزی، شیرینی‌فروشی، آبمیوه و بستنی، مراکز تهیه و طبخ غذا با پذیرش مشتری ( اغذیه فروشی‌ها، آش، حلیم و مشابه)، نمایشگاه‌های تخصصی و عمومی، دانشگاه، مدارس، تمام آموزشگاه‌ها، زبانسراها و حوزه‌های علمیه، کتابخانه‌ها، استخرهای سرپوشیده، سینما و تئاتر و مراکز مشابه، موزه‌ها و تالارهای پذیرایی ازروز دوشنبه پنجم آبان تعطیل می‌شود.

وی تصریح کرد: فعالیت آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی، باشگاه‌های ورزشی در رشته‌های پربرخورد (کشتی، کاراته، جودو و سایر)، کافه، قهوه‌خانه‌ها و چایخانه‌ها، شهربازی و باغ پرندگان، باشگاه‌های بدنسازی و مراکز تفریحی آبی، نماز جمعه و فعالیت هیأت‌های وتکایای مذهبی، بازارهای خودرو، املاک و زرگران، آرامستان‌ها و مجالس عزاداری، مساجد و مصلی‌ها به مدت یک هفته دیگر تعطیل و برگزاری مراسم‌های اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و همایش‌ها نیز ممنوع می‌شود.

وی ساعت کار ادارات استان به مدت یک هفته دیگر را از ساعت هشت صبح تا ۱۲ ظهر اعلام کرد و افزود: مطب پزشکانی که در رابطه با پوست و زیبایی فعالیت دارند هم به مدت یک هفته تعطیل می‌شوند.

وی اضافه کرد: هم‌اکنون بیش از هزار نفر در سطح بیمارستان‌های استان بستری هستند راه درمان کرونا در بیمارستان‌ها نیست با ادامه این روند داریم به سمت ایجاد نقاهتگاه‌ها و استفاده از فضای باز بیمارستان‌ها برای پذیرش بیماران پیش می‌رویم.

بازوند باری دیگر از مردم خواست، نسبت به استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی جدیت داشته باشند.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول