اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

اجرای برنامه «پیش‌دبستانی در بستر فضای‌مجازی» در زنجان

معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: برنامه «پیش‌دبستانی در بستر فضای‌مجازی» در زنجان به منظور افزایش پوشش حداکثری نوآموزان در استان اجرا می‌شود.

اجرای برنامه «پیش‌دبستانی در بستر فضای‌مجازی» در زنجان

صیاد سلامی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: شاخص‌های ثبت‌نام در دوره ابتدایی طی سال‌جاری سبز است.

معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه 3.60 درصد رشد ثبت‌نام دانش‌آموزان در پایه اول ابتدایی امسال ثبت شده است، اضافه کرد: این در حالی است که به دلیل نگرانی خانواده‌ها از شیوع ویروس کرونا ۶۰ تا ۶۵ درصد ثبت‌نام در مقطع پیش‌دبستانی کاهش داشته است.

وی با اشاره به اینکه دوره پیش دبستانی کودکان را برای مدرسه و دریافت آموزش آماده می‌کند، عنوان کرد: دریافت این دوره توسط نوآموزان به ویژه نوآموزان مناطق محروم و کم‌برخوردار بسیار مهم و ضروری است.

سلامی با بیان اینکه با توجه به کاهش استقبال از پیش‌دبستان‌ها برنامه «پیش‌دبستانی در بستر فضای‌مجازی» با تاکیدات وزارت آموزش و پرورش اجرا می‌شود، ادامه داد: جذب و حضور حداکثری نوآموزان در سیستم آموزشی و پرورشی استان، ایجاد وحدت ‌رویه، توسعه عدالت آموزشی برای همه نوآموزان به صورت رایگان و غیرحضوری و رشد همه‌جانبه کودکی مهم‌ترین اهداف اجرای این طرح است.

معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه پس از بررسی‌های لازم، آموزش مجازی نوآموزان در دستور کار قرار گرفت، اضافه کرد: آموزش‌ها و مهارت‌های لازم به صورت رایگان از طریق شبکه آموزشی «شاد» و شبکه آموزش صدا و سیمای مرکز استان یا مدرسه تلویزیونی ایران دریافت خواهد شد.

انتهای پیام/73009/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول