اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

والیبال ساحلی کرمانشاه، به جمع۱۶ تیم برتر ایران پیوست

رئیس هیات والیبال ساحلی استان کرمانشاه گفت: تیم فوتبال ساحلی استان در مسابقات قهرمانی جوانان کشور به جمع 16 تیم برتر ایران صعود کرد.

والیبال ساحلی کرمانشاه، به جمع۱۶ تیم برتر ایران پیوست

رضا رستمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: مسابقات قهرمانی جوانان کشور روز گذشته با رقابت ۲۶ تیم از ۱۵ استان در مازندران برگزار شد.

وی ادامه داد: تیم فوتبال ساحلی استان روز گذشته در مسابقات قهرمانی جوانان کشور به جمع ۱۶ تیم برتر ایران صعود کرد، اما می توانستیم به جمع هشت تیم برتر بپیوندیم که به دلیل مصدومیت یکی از دو بازیکنان از ناحیه مچ دست و انگشت و نداشتن بازیکن ذخیره نتوانستیم در ادامه بازی‌ها شرکت کنیم، در حال حاضر وضعیت جسمانی این بازیکن مطلوب است.

۲ والیبالیست ساحلی از کرمانشاه به تیم ملی دعوت شدند

رئیس هیأت والیبال ساحلی استان کرمانشاه گفت: به دلیل اینکه در رده پایه تمرین می‌کنیم ماه گذشته، پیش از مسابقات قهرمانی جوانان کشور، یک تیم برای شرکت در مسابقات قهرمانی زیر ۱۶ سال اعزام شدند و به جمع هشت تیم برتر کشور صعود کردیم و بهترین بازیکنان این مسابقات به تیم ملی دعوت شدند که دو نفر از آن‌ها کرمانشاهی بودند که چنین چیزی در تاریخ فوتبال استان تاکنون رخ نداده است.

وی خاطرنشان کرد: به دلیل محدودیت‌های ناشی از ویروس منحوس کرونا مدتی است که تمرین بازیکنان کاهش یافته است و در نظر داریم با کمرنگ شدن موج سوم شیوع این ویروس فعالیت‌های خود را در بخش استعدادیابی در رده های نونهالان، نوجوانان و جوانان والیبال ساحلی شروع کرده و تایم‌هایی را به صورت اختصاصی برای تمرین در نظر بگیریم.

رستمی بیان کرد: فوتبال ساحلی ورزشی است که در فصول سرد سال مسابقاتی برگزار نمی‌شود و بهترین فصل برای این ورزش فصول بهار و تابستان است و در حال حاضر مسابقه کنسل شده‌ای به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا نداریم.

وی اضافه کرد: همین مسابقات قهرمانی جوانان کشور حدود دو هفته به تعویق افتاد همچنین یک دوره از مسابقات که به صورت چهار نفره در دست برگزاری داشتیم، اما درست دو روز پیش از تاریخ تعیین شده از طرف ستاد مبارزه با بیماری کرونا بیان شد تمام مسابقات در سطح استان کنسل شده و تاکنون تاریخ جدیدی اعلام نشده است که این موضوع مقداری از سطح انرژی و ذوق بازیکنان را کاهش داد.

رئیس کمیته والیبال ساحلی استان کرمانشاه گفت: در حال حاصر چهار مربی فعال در استان داریم اما در حال نامه‌نگاری با فدراسیون هستیم تا مجوزهای لازم را برای برگزاری کلاس‌های مجازی مربیگری را برای علاقمندان کرمانشاهی بگیریم و بتوانیم تعداد مربیان را افزایش دهیم.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول