اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

بهره‌مندی 60 نفر از امدادگران هلال احمر زنجان از طرح «پنجشنبه‌های آموزشی»

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: 60 نفر از امدادگران هلال احمر این استان در پایگاه‌های امداد و نجات بین شهری، کوهستان و تیم واکنش سریع از آموزش‌های ویژه طرح «پنجشنبه‌های آموزشی» بهره‌مند شدند.

بهره‌مندی 60 نفر از امدادگران هلال احمر زنجان از طرح «پنجشنبه‌های آموزشی»

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، غفور آقاجانلو در جمع خبرنگاران اظهار کرد: توان افزایی پنجشنبه‌های آموزشی ویژه تیم‌های عملیاتی پایگاه‌های امداد و نجات بین شهری، کوهستان و تیم واکنش سریع هر هفته به منظور ارتقای توان علمی و مهارتی نجاتگران در پاسخگویی سریع به سوانح انجام می‌شود.

وی، آموزش عملی و مهارتی امدادگران و نجاتگران پایگاه‌های امداد و نجات و بازآموزی به منظور مسؤولیت‌های اعضای تیم‌های عملیاتی را از اهداف طرح پنجشنبه‌های آموزشی برشمرد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: با اجرای این طرح در تلاش برای بالا بردن سطح مهارت فردی و تیمی تیم‌های عملیاتی و تقویت نقاط قوت و رفع ضعف تیم‌های عملیاتی هستیم.

آقاجانلو یادآوری کرد: در کنار همه این اهداف، افزایش سرعت عمل پاسخگویی امدادگران و نجاتگران در حوادث نیز مهمترین مقوله‌ای است که در پنجشنبه‌های آموزشی انجام می شود.

وی افزود: فرآیند تمرین در پنجشنبه‌های آموزشی به صورت تمرین تک مهارتی است و هر هفته 60 نفر فراگیر  در 11 پایگاه امداد و نجات جاده‌ای استان زنجان از آموزش‌های مورد نیاز بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام/۷۳۰۰۴/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول