اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

دشمن می‌خواهد مردم را مقابل حاکمیت قرار دهد/ پای آرمان‌های نظام ایستاده‌ایم

مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری همدان با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی بر آرمان‌های خود پافشاری کرده و می‌کند گفت: دشمن برای از بین بردن این استقامت مکرهای بسیاری به کار برد تا مردم را مقابل حاکمیت قرار دهند اما به لطف خدا راه به جایی نبرد.

دشمن می‌خواهد مردم را مقابل حاکمیت قرار دهد/ پای آرمان‌های نظام ایستاده‌ایم

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، ابوالقاسم الماسی ظهر امروز در در آیین تکریم و معارفه بخشداران سامن و مرکزی شهرستان ملایر اظهار کرد: در این شرایط سخت وظیفه ما به عنوان کارگزاران نظام این است که طبق فرموده مقام معظم رهبری در یک مسیر و یک جهت حرکت کنیم چراکه دشمن به دنبال این است که سرمایه مردم را از نظام بگیرند.

وی با بیان اینکه شهرستان ملایر از شهرستان‌های ویژه استان همدان به شمار می‌رود گفت: به دلایل متعدد شهرستان ملایر در حوزه‌های مختلف در جایگاه نخست استان قرار دارد.

مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری همدان افزود: فرماندار ملایر نگاه ویژه‌ای به همکاران خود دارند و معتقدند از همکاران مجموعه که توانمندی خود را نشان داده‌اند در پست های مدیریتی استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه در آستانه ۱۳ آبان مصادف با روز استکبارستیزی قرار داریم گفت: یکی از اهداف حضرت امام(ره) از نهضت، مقابله با ظلم ظالمان و استکبار جهانی بود که در طول ۴۱ سال گذشته این استکبارستیزی و مقابله با ظلم از اهداف و سیاست‌های امام(ره) و مقام معظم رهبری بوده است.

الماسی با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی بر آرمان‌های خود پافشاری کرده و می‌کند افزود: دشمن برای از بین بردن این استقامت مکرهای بسیاری به کار برد تا مردم را مقابل حاکمیت قرار دهند اما به لطف خدا راه به جایی نبرد.

وی با تأکید بر اینکه روزهای سختی را در پیش رو داریم اظهار کرد: در این شرایط سخت وظیفه ما به عنوان کارگزاران نظام این است که طبق فرموده مقام معظم رهبری در یک مسیر و جهت حرکت کنیم چراکه دشمن به دنبال این است سرمایه مردم را از نظام بگیرد.

مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری همدان با بیان اینکه موضوع انتخابات هم بحث مهمی است و رخدادی است که اثر مستقیم بر حوزه‌های محتلف دارد، گفت: برگزاری انتخاباتی قانونمند و بدون حاشیه با مشارکت حداکثری مردم امری حائز اهمیت است که باید در این زمینه تلاش شود.

وی با بیان اینکه شوراها به عنوان معتمدین مردم ظرفیت ویژه‌ای دارند افزود: کار انتخابات شوراها، ثبت نام داوطلبان و برگزاری انتخابات در تمام روستاها کار دشواری است، بخشداران وظایف متنوعی دارند و اگر کسی بخواهد ۲۴ ساعت هم کار کند حتما وقت کم می‌آورد.

الماسی با اشاره به اینکه یکی از الزامات مدریت، نگاه عالمانه به مسائل است گفت: باید علم مدیریت بخش‌های مختلف را کسب کنیم سپس ورود کنیم، نگاه عالمانه مستلزم دانش، بینش و شناخت نظریه‌ها و تئوری‌های مختلف است که کسب کنیم و به کار ببریم.

وی با بیان اینکه باید با نگاه تعاملی با مردم و نهادهای مردمی ارتباط برقرار کرده و از ظرفیت‌های موجود استفاده کنیم گفت: هماهنگی با فرماندار، مثبت‌اندیشی نسبت به مردم، گروه‌ها و جایگاه‌ها، نوآوری، ابتکار، دوندگی شبانه‌روزی و حفظ جایگاه نمایندگی عالی دولت در بخش از جمله ضرورت‌های کاری یک بخشدار است.

فرماندار ملایر نیز با بیان اینکه پیک سوم بیماری کرونا در شهرستان ملایر با مدیریت همکاران و بازرسی‌های انجام شده در حال مدیریت است بیان کرد: امیدواریم با رعایت مردم به شرایط مطلوب برسیم.

قدرت‌الله ولدی افزود: در نیمه نخست امسال نیز با این شرایط در حوزه‌های اقتصادی و عمرانی ۴۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری انجام شده که این رقم در استان در استان، حدود ۱۵۰۰ میلیارد تومان بوده که 40 درصد از این رقم متعلق به ملایر بود.

وی با بیان اینکه علاقمندی شخصی بنده این است که در این جلسات، سازمان را پویاتر کنیم و از ظرفیت همکاران خودمان استفاده کنیم، گفت:  امروز هم به دنبال همین هستیم و من علاقمندم در پست‌های مدیریتی از بدنه خودمان استفاده کنم.

فرماندار ملایر افزود: همکاران فرمانداری آشنایی کاملی با مسائل و شرح وظایف وزارت کشور دارند و  هرچه از ظرفیت موجود خودمان استفاده کنیم منشأ خیرات و برکات بیشتری خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه بخشداران یکی از وظایف سنگینی که بر عهده دارند مربوط به بحث انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی است تصریح کرد: بخشدارن و همکاران ما شبانه‌روز با شرح وظایف جدی تر و مسئولیت پذیری قوی‌تر
تلاش می‌کنند.

در این نشست از خدمات و تلاش های مصطفی عبدالملکی در جایگاه بخشداری سامن تقدیر و به جای وی، محمد زنگنه به عنوان بخشدار جدید این بخش معرفی شد، همچنین با تقدیر از تلاش‌های رضا ابوالحسنی در سرپرستی بخشداری مرکزی، فیروز ملکی به عنوان بخشدار جدید مرکزی شهرستان ملایر منصوب شد.

انتهای پیام/89013

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول