اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

آبرسانی به 17 هزار نفر از جمعیت روستایی سراوان

مدیرعامل آبفای سیستان و بلوچستان از زیرپوشش قرار گرفتن 17 هزار نفر از جمعیت روستایی شهرستان در قالب مجتمع آبرسان دشت سراوان خبر داد.

آبرسانی به 17 هزار نفر از جمعیت روستایی سراوان

به گزارش خبرگزاری فارس از سراوان، علیرضا قاسمی ظهر امروز در جلسه ای که  به منظور بررسی وضعیت آبرسانی به روستاها و شهر سراوان برگزار شد اظهار کرد: 17 هزار نفر از جمعیت روستایی شهرستان با تکمیل مجتمع آبرسانی 31 روستایی دشت سراوان از نعمت آب شرب بهره مند می‌شوند.

وی گفت: این مجتمع انتقال آب از منطقه شمس آباد که در شمال غرب شهر سراوان واقع شده است را به روستاهای کوهک و اسفنک که در جنوب شرق سراوان قرار دارد بر عهده دارد و در مسیر  سایر روستاهای دیگر را نیز تأمین آب می‌نماید.

قاسمی در زمینه حجم عملیات این طرح گفت:  تاکنون از 100 کیلومتر خط انتقال اصلی مجتمع، نزدیک به 50 کیلومتر آن اجرا شده و همچنین 20 کیلومتر شبکه توزیع و حفر و تجهیز 3 حلقه چاه نیز صورت پذیرفته است.

وی افزود: پیش بینی می شود تعداد 6 روستا از مجتمع تا پایان سال 99 در مدار بهره برداری قرار گیرد، همچنین با در مدار آوردن یک حلقه چاه و استفاده از خط انتقال مجتمع دشت سراوان تا اجرای خط انتقال اصلی بخشی از کمبود آب شهر آسپیج و محمدی برطرف شود.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول