اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

مجمع مردم نهاد علمای مسلمین هرمزگان تشکیل می‌شود

نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: مجمع علمای مسلمین استان هرمزگان به صورت مردم نهاد و بدون وابستگی به حاکمیت برای رفع خلاء‌های موجود تشکیل خواهد شد.

مجمع مردم نهاد علمای مسلمین هرمزگان تشکیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، حجت‌الاسلام محمد عبادی‌زاده ظهر امروز در همایش «وحدت اسلامی ضرورتی به بلندای تاریخ» اظهار داشت: عدم وجود مجمع علمای اسلامی فارغ از شیعه و سنی بودن در هرمزگان یک خلاء است.

وی افزود: در همین راستا مجمع علمای مسلمین استان هرمزگان به صورت مردم نهاد و بدون وابستگی به حاکمیت تشکیل خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان تصریح کرد: امروز دنیای غرب به تناقضی جدی گرفتار شده  و در حال قطع ریشه‌های نظام لیبرالیسم می‌باشد.

حجت‌الاسلام عبادی‌زاده ادامه داد: آزادی مذهب از جمله باورهای آنان است که با هجمه به ادیان الهی به بهانه آزادی بیان آن را مسلخ کشیده‌اند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان اضافه کرد: آزادی تا آنجایی محترم است که به آزادی دیگران لطمه نزند اما نمی‌توان در قالب آزادی بیان به دیگران اهانت کرد.

فرانسه نمی‌تواند تردید در هولوکاست را خلاف آزادی بداند اما به دیگر ادیان اهانت کند

حجت‌الاسلام عبادی‌زاده گفت: فرانسه نمی‌تواند تردید در مسئله هولوکاست را خلاف آزادی بیان بداند اما رئیس جمهور آن به بزرگترین ادیان الهی اهانت کند.

وی بیان کرد: امروز حفظ وحدت و جلوگیری از تهدیدهایی که بر علیه شکل‌گیری امت واحده وجود دارد از مهمترین تکالیف موجود به شمار می‌رود.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان ابراز داشت: عالمان دین پاسبان وحدت‌اند و باید پرچم آن را همواره برافراشته نگه دارند.

به گزارش فارس، طی این آیین که با حضور جمعی از اعضای مجمع علمای مسلمین کشور لبنان، ائمه جمعه شیعه و اهل سنت جزیره قشم و برخی از علمای دینی استان هرمزگان به میزبانی بندرتاریخ لافت قشم برگزار شد، از علمای وحدت‌گرای این جزیره تجلیل شد.

انتهای پیام/۸۸۰۵۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول