اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

فاز نخست آب شیرین‌‌کن سیراف - جم تا پایان امسال وارد مدار می‌شود

استاندار بوشهر گفت: با هماهنگی و انجام اقدامات مختلف فاز نخست پروژه آب شیرین‌‌کن 28 هزار مترمکعبی سیراف - جم تا پایان امسال وارد مدار شود.

فاز نخست آب شیرین‌‌کن سیراف - جم تا پایان امسال وارد مدار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان جم، عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر امروز پس از بازدید از بخش های مختلف پروژه انتقال آب سیراف به جم در نشست با مدیرعامل شرکت آبفای کشور و معاون وزیر نفت اظهار داشت: در این بازدید مقرر شد با هماهنگی و انجام اقدامات مختلف فاز  نخست پروژه آب شیرین‌‌کن 28 هزار مترمکعبی سیراف - جم تا پایان امسال وارد مدار شود.

استاندار بوشهر گفت: بخشی از منابع اعتباری طرح انتقال آب سیراف به جم از سوی وزارت نیرو تامین و 5 میلیارد تومان به قرارگاه خاتم‌ الانبیا مجری این پروژه پرداخت می‌شود تا پروژه دچار وقفه نشود.

وی بیان داشت: با تامین پیش‌ پرداخت‌های این پروژه از سوی وزارت نفت، در اجرای این پروژه تسریع و با اجرایی شدن این تفاهم‌نامه پیش بینی می‌شود تا پایان امسال فاز نخست  خط انتقال آب سیراف - جم وارد مدار می‌شود و آب آشامیدنی در اختیار مردم شهرها و روستاهای جم و مجموعه نفت در این شهرستان قرار می‌گیرد.

گراوند ابراز داشت: با وارد مدار شدن فاز نخست  خط انتقال آب سیراف - جم  120 لیتر در ثانیه آب تامین و به شبکه آب شهرستان جم منتقل می‌شود که با بهره‌برداری کامل این پروژه 600 لیتر در ثانیه آب تولید و به شهرستان جم انتقال می‌یابد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول