اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

بازار عرضه آرد و نان در استان سمنان باثبات است/ افزایش قیمت نان مطرح نیست

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان با بیان اینکه بازار عرضه آرد و نان در استان سمنان در ماه‌های گذشته باثبات بوده است، گفت: به‌هیچ‌عنوان افزایش قیمت نان در استان مطرح نیست.

بازار عرضه آرد و نان در استان سمنان باثبات است/ افزایش قیمت نان مطرح نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علیرضا شریفی‌نژاد عصر امروز در نشست ویدئوکنفرانسی کارگروه آرد و نان استان سمنان در دفتر معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان اظهار کرد: میزان ذخیره گندم در استان سمنان بر اساس گزارش‌های شرکت غله و خدمات بازرگانی استان مطلوب است.

وی خاطرنشان کرد: ذخیره ۷۴ هزار تن گندم در استان سمنان برای تأمین و تولید نان و دیگر مواد غذایی ارزشمند است و مشکلاتی که در هفته‌های گذشته در زمینه کمبود آرد و نان در غرب کشور به وجود آمد، در استان سمنان وجود ندارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان اضافه کرد: هشت هزار و ۲۰۰ مورد بازرسی از نانوایی‌های استان سمنان در ماه‌های گذشته انجام شد که این بازدیدها در ثبات بازار آرد و نان تأثیر قابل‌توجهی داشته است.

شریفی‌نژادبازار عرضه آرد و نان در استان سمنان با بیان اینکه با نظارت‌های دقیق انجام‌شده از سوی دستگاه‌های اجرایی مربوط در ماه‌های گذشته باثبات بوده است، ادامه داد: به‌هیچ‌عنوان افزایش قیمت نان در استان سمنان مطرح نیست و هیچ‌گونه جلسات کارشناسی در ارتباط با این موضوع در استان تشکیل نشده است.

وی گفت: دبیری کارگروه آرد و نان بر اساس دستور کشوری از سازمان صنعت، معدن و تجارت به شرکت غله و خدمات بازرگانی استان سمنان واگذار شود.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان نیز در این نشست اظهار کرد: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در نانوایی‌های استان برای مقابله با کرونا ویروس به‌طور ویژه در دستور کار قرار گیرد.

مهدی سلامتی اضافه کرد: زمان‌بندی پخت نان در نانوایی‌های استان سمنان باید به‌گونه‌ای باشد که هیچ‌گونه تجمعی صورت نگیرد.

وی افزود: بازدید و بازرسی‌ها از نانوایی‌ها در استان سمنان از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و دانشگاه‌های علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی استان برای جلوگیری از تخلف‌های احتمالی در رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی تشدید شود.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان خاطرنشان کرد: واحدهای صنفی، تولیدی و خدمات‌رسان با توجه به تشدید شیوع کرونا ویروس در استان سمنان در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بیشتر تلاش کنند.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول