اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

برخورد جدی با هتاکان امربه‌معروف و نهی از منکر

فرماندار رشت ضمن قدردانی از فداکاری این بانوی ارزشی گفت: دستگاه قضا و دیگر دستگاه‌ها از این فداکاری‌ها دفاع و حمایت کرده و با هتاکان امربه‌معروف و نهی از منکر برخورد جدی می‌شود.‌

برخورد جدی با هتاکان امربه‌معروف و نهی از منکر

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، چندی پیش یک بانوی امربه‌معروف و ناهی از منکر که به دلیل تذکر به خاطر سگ گردانی در پارک به چند نفر تذکر داده بود مورد ضرب و شتم قرارگرفته بود که فرماندار رشت به همراه فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت به جهت تکریم از این بانو و تمامی آمرین به معروف و ناهیان از منکر از وی تقدیر و دلجویی کردند.

علی فتح الهی در این دیدار با بیان اینکه با بیان اینکه سگ گردانی فرهنگ بی‌بند بار غربی است، اظهار کرد: امربه‌معروف و نهی از منکر یکی از فروعات دین بوده که برای جلوگیری از ایجاد ناهنجاری است و با توجه به اهمیت آن در اسلام، آمران به معروف در جامعه تنها نیستند. 

فرماندار رشت با بیان اینکه متأسفانه شاهد ترویج فرهنگ غربی در فضای جامعه هستیم، گفت: سگ گردانی در جامعه به‌نوعی به یک مد تبدیل‌شده و این فرهنگ برگرفته از فرهنگ بی‌بند بار غربی است. 

وی ضمن قدردانی از فداکاری این بانوی ارزشی بیان کرد: دستگاه قضا و دیگر دستگاه‌ها از این فداکاری‌ها دفاع و حمایت کرده و با هتاکان امربه‌معروف و نهی از منکر برخورد جدی می‌شود.‌

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت نیز با بیان اینکه امربه‌معروف و نهی از منکر از واجبات دینی شمرده می‌شود، اظهار کرد: توجه به این شاخصه مهم، آسیب‌های اجتماعی و ناهنجاری‌ها را در  جامعه کاهش می‌دهد. 

سید اکبر قاسمی با بیان اینکه پارک مکان امن تفریحی است، افزود: مسؤولان شهرداری موظف‌اند با پایش تصویری در پارک‌ها از ورود سگ گردان‌ها در این مکان تفریحی جلوگیری کنند. 

وی با تأکید بر اینکه سپاه و بسیج همواره از آمران به معروف دفاع می‌کنند، گفت: با رصدهای انجام‌شده توسط نیروهای انقلابی و بسیجی فرد هتاک امربه‌معروف دستگیر و تحویل دستگاه قضا شد.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول