اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

اصغری مقدم: بلاتکلیفی در لیگ برتر فوتسال هزینه آور است/با برنامه استارت زده‌ایم

سرمربی تیم فوتسال سن‌ایچ ساوه گفت: عدم برگزاری لیگ برتر فوتسال هزینه‌های زیادی روی دست باشگاه ها گذاشته است.

اصغری مقدم: بلاتکلیفی در لیگ برتر فوتسال هزینه آور است/با برنامه استارت زده‌ایم

 جواد اصغری مقدم در گفت گو با خبرنگار ورزشی فارس در مورد آخرین وضعیت تیم فوتسال سن ایچ ساوه اظهار داشت: با برگزاری یک اردوی پیش فصل  آماده شروع رقابت‌های لیگ برتر فوتسال در آبان بودیم که متاسفانه لیگ برگزار نشد. در حال حاضر هم تکلیف شروع لیگ مشخص نیست، این موضوع قطعاً به ضرر مجموعه سن ایچ و دیگر تیم‌هایی که با برنامه کار خود را آغاز کردند خواهد بود.

وی افزود: برگزار نشدن لیگ بازیکنان را خسته و هزینه‌های زیادی بر روی دست باشگاه‌ها گذاشته است. سازمان لیگ باید هرچه سریعتر تکلیف شروع  لیگ برتر را مشخص کنند تا تیم‌ها از بلاتکلیفی خارج شوند.

سرمربی سن ایچ ساوه در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی گفت:هر فردی به دنبال حفظ جان خود است و قطعاً پروتکل‌های بهداشتی به صورت کامل در باشگاه‌ها اجرا خواهد شد و در لیگ هم به همین صورت تمامی تیم‌ها رعایت خواهند کرد.

وی در ادامه تاکید کرد: لیگ‌های مختلف کشورهای خارجی در حالی که کرونا در آن کشورها روند صعودی دارد با رعایت همه پروتکل‌های بهداشتی مسابقات را با حضور محدود تماشاگر برگزار می‌‌کنند. حتی اگر تعدادی از  بازیکنان این تیم‌ها به بیماری کرونا مبتلا شوند، هیچ کدام از لیگ‌ها را  تعطیل نمی‌کنند. من فکر می‌کنم در ایران هم می‌توان  بازی‌ها را با تعداد محدود هواداران برگزار کرد امیدوارم با یک برنامه‌ریزی مناسب این اتفاق رقم بخورد. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول