اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

«پسر بامزه» نماینده کانادا در اسکار شد

کانادا «پسر بامزه» را برای بخش بین المللی اسکار انتخاب معرفی کرد. مجموعه درام سری لانکا از «دیپا مهتا» قرار است در ماه دسامبر در شبکه نتفلیکس پخش شود.

«پسر بامزه» نماینده کانادا در اسکار شد

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس به نقل از هالیوود ریپورتر، مجموعه درام سری لانکا از «دیپا مهتا» قرار است در ماه دسامبر در شبکه نتفلیکس پخش شود.

کانادا فیلم «پسر بامزه» اثر «دیپا مهتا» سری لانکایی را که اقتباسی از رمان بزرگسالان «شیام سلوادورای» به همین نام است، انتخاب کرده تا به عنوان نماینده این کشور در مسابقه اسکار ۲۰۲۱ در گروه بهترین فیلم بین المللی حضور داشته باشد.

شرکت نشر فیلم «ARRAY» متعلق به «آوا دوورنی» فیلمساز سرشناس هالیوودی این فیلم درام سریلانکایی را برای پخش در تاریخ دهم دسامبر به نتفلیکس فروخته است.

 

این فیلم با بازی های «براندون اینگرام»، «نیمی هاراسگاما»، «علی کاظمی»، «آگام درشی» و «آروش ناند»، ۴ دسامبر برای اولین بار در شبکه CBC در کانادا به نمایش درمی آید سپس در سینماها اکران خواهد شد.

این پروژه سینمایی در کشور سریلانکا فیلمبرداری شده و وقوع آن در دهه های ۱۹۷۰ و ۸۰ میلادی است که در آن پسری دوست داشتنی و بامزه به نام آرجی را به تصویر می کشد که در دوران اوج تنش های ملتهب سیاسی بین اقلیت تامیل و اکثریت سینهالی بزرگ می شود و ماجراهایی برایش پیش می آید. او در خانواده و جامعه ای بزرگ می شود که تفاوت های خارج از نرم های اجتماعی را برنمی تابند.

 

«پسر بامزه» به نویسندگی مشترک «مهتا» و «سلوادورای» ساخته شده و «دیوید همیلتون» و «حسین عمارشی» تهیه کنندگی آن را بر عهده دارند.

نامزدهای اسکار در ۱۵ مارس اعلام می شوند و رویداد نهایی جوایز اسکار در ۲۵ آوریل ۲۰۲۱ برگزار خواهد شد. 

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول