اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

ادعای توئیتری ترامپ: به‌جای جنگ‌های بی‌پایان، در حال ایجاد صلح در خاورمیانه هستیم

رئیس‌جمهور آمریکا بار دیگر ضمن یاد کردن از خروج از توافق هسته‌ای ایران به عنوان یکی از دستاوردهای دولت خود، مدعی شد که او در حال ایجاد صلح در منطقه غرب آسیا به‌جای مشارکت در جنگ‌های بی پایان است.

ادعای توئیتری ترامپ: به‌جای جنگ‌های بی‌پایان، در حال ایجاد صلح در خاورمیانه هستیم

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا بامداد یکشنبه در صفحه توئیتر خود مدعی شد که در حال ایجاد صلح در منطقه غرب آسیا است.

ترامپ بعد از سخنرانی در ایالت پنسیلوانیا، تلفن همراه خود را به دست گرفته و در توئیتر نوشت: «من از توافق هسته‌ای فاجعه‌بار ایران خارج شدم... [ابوبکر] البغدادی و [سردار] سلیمانی کشته شدند».

وی سپس با کنایه به جنگ‌های متعدد آمریکا در منطقه غرب آسیا و اشاره به توافق سازش دو کشور عربی با رژیم صهیونیستی، مدعی شد: «ما به جای جنگ‌های بی‌پایان، در حال ایجاد صلح در خاورمیانه هستیم!»

این در حالی است که دو روز به برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در روز سه‌شنبه باقی مانده و ترامپ آخرین تلاش‌های خود را برای پیروزی مجدد و تداوم حضور در کاخ سفید انجام می‌دهد.

رئیس‌جمهور آمریکا پیش از این نیز طی سخنرانی در پنسلیوانیا با بیان اینکه تمام کشورها خواستار شکست خوردن وی در انتخابات ریاست‌جمهوری هستند، مدعی شد اگر رقیب دموکرات وی در انتخابات پیروز شود، چین آمریکا را تصاحب کرده و ایران نیز صاحب غرب آسیا می‌شود. (جزئیات بیشتر)

 

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول