اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

توزیع 5 هزار تن آسفالت در مریانج

شهردار مریانج گفت: در راستای توسعه متوازن شهر، بیش از 5 هزار تن آسفالت‌ریزی در سطح شهر مریانج انجام شد.

توزیع 5 هزار تن آسفالت در مریانج

محسن معصوم علیزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به عملیات آسفالت‌ریزی و لکه گیری معابر سطح شهر مریانج، اظهار کرد: عملیات آسفالت‌ریزی معابر و خیابان‌های شهر مریانج به صورت گسترده با هدف ارایه خدمات مطلوب به شهروندان انجام شده است.

وی ادامه داد: در این عملیات گسترده آسفالت اساسی و لکه گیری با رعایت اصول فنی و زیرسازی‌های لازم با کیفیت مطلوب انجام شد، زیرا روان سازی تردد شهروندان، ارتقای کیفی، بهسازی معابر و مناسب‌ سازی محیط، سیما و منظر شهری در این اقدام مدنظر مدیریت شهری قرار دارد.

شهردار مریانج بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۲۰ هزار تن آسفالت در راستای بهسازی معابر و خیابان‌های سطح شهر استفاده شده است. این میزان آسفالت در سطح معابر اصلی و فرعی برای آسفالت، روکش و لکه‌گیری آسفالت استفاده شده است.

وی افزود: مدیریت شهری مریانج از ابتدای امسال، خدمات رسانی به شهروندان در حوزه‌های مختلف را به صورت ویژه در دستور کار قرار داده که به درخواست شهروندان و بر اساس ضرورت، عملیات آسفالت معابر اصلی و فرعی شهر یکی از اولویت‌های شهرداری مریانج به شمار می‌رود.

معصوم‌علیزاده با بیان اینکه مدیریت شهری به کیفیت آسفالت معابر به عنوان یکی از مطالبات جدی شهروندان توجه ویژه دارند، اظهار داشت: رفع نیاز شهروندان اولویت مدیریت شهری بوده و در طرح نهضت آسفالت بسیاری از معابر و خیابان‌های شهر بهسازی شد که این موضوع رضایت شهروندان را به همراه داشته است.

وی اضافه کرد: در این طرح، عملیات آسفالت‌ریزی به صورت دستی و ماشینی انجام شد و لازم به ذکر است که بلوار شهیدان عباسی پس از ۱۶ سال دوباره، روکش کامل شد تا تردد در این مسیر پر رفت و آمد به سهولت امکان پذیر باشد.

شهردار مریانج تصریح کرد: در راستای توزیع متوازن خدمات در سطح محلات شهر و رعایت عدالت اجتماعی در ارائه خدمات، عملیات آسفالت‌ریزی در محالات کم برخوردار به مانند دیگر محلات شهر انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: در دوره پنجم شورای شهر مریانج سعی بر این شد که تا عملیات آسفالت‌ریزی با بهره‌بری بالا صورت گیرد که متخریم که طی سه سال گذشته تمام معبر موجود در سطح شهر دارای روکش آسفالت و لکه‌گیری کامل شده‌اند و امروز کمتر معبری وجود دارد که از مشکلات آسفالت رنج ببرند.

انتهای پیام/89042/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول