اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

افاضلی: گزینه سرمربیگری پیکان نیستم/ با وقفه مداوم بازی ها بهتر است لیگ تعطیل بماند

سرمربی فصل گذشته ماشین سازی گفت: وقتی از طرف باشگاه پیکان تماسی با من گرفته نشده و تنها در رسانه ها عنوان شده یعنی من گزینه یا کاندیدا نبوده ام.

افاضلی: گزینه سرمربیگری پیکان نیستم/ با وقفه مداوم بازی ها بهتر است لیگ تعطیل بماند

هومن افاضلی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره مطرح شدن نام خود به عنوان یکی از گزینه های سرمربیگری تیم فوتبال پیکان اظهار داشت: قاعدتا زمانی که یک باشگاه گزینه هایی را برای هدایت تیم در نظر می گیرد، تماس های اولیه ای را با گزینه ها برقرار می کند و سپس بعد از آگاهی  از نظرات اولیه طرفین، پروسه انتخاب شکل می گیرد.

وی با رد این مسئله که گزینه پیکان بوده گفت: وقتی از طرف باشگاه پیکان تماسی با من گرفته نشده و تنها در رسانه ها عنوان شده یعنی من گزینه یا کاندید نبوده ام. باشگاه پیکان هم بصورت رسمی هیچ کاندیدایی را اعلام نکرده که بنده در میان آن باشم یا نباشم. 

سرمربی سابق ماشین سازی درباره بحث تعویق لیگ هم گفت: اولین کسی که فصل گذشته در خصوص تعطیلی لیگ صحبت کرد، من بودم و علنا گفتم با این شرایط سلامتی ورزشکاران و خانواده فوتبال به مخاطره می افتد. همین مسئله تبعات زیادی برای من داشت و دوستان زیادی از من دلخور شدند اما بحث من اصولی بود و دیدید که آمار مصدومان چقدر افزایش یافت و تعداد قابل توجهی از بازیکنان دچار مصدومیت های جدی شدند.

افاضلی تصریح کرد: به نظرم حالا هم اگر کسی دلگیر نمی شود ناراحت نمی شود صراحتا می گویم اگر قرار است دائما بازی ها دچار وقفه ها باشد بهتر است لیگ  تعطیل بماند تا ضرر جانی و مالی کمتری در فوتبال داشته باشیم. راه اندازی لیگ در شرایطی که تمام کشور در حال برگشت به شرایط قرنطینه هست بسیار تصمیم نادرستی است.

وی ادامه داد: بهتر است صبر کنیم تا شرایط بهتری فراهم شود و بعد لیگ را شروع کنیم. اینکه فکر کنیم لیگ را استارت بزنیم و بعد تعطیل کنیم. به نظرم تصمیم صحیحی از جنبه ورزشی نیست و ریسک آسیب ها را افزایش می دهد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول