اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

همکاری بسیج در کنترل بازار و توزیع اقلام کالایی در جنوب کرمان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان از همکاری سپاه ثارالله استان کرمان در نظارت و کنترل بازار جنوب کرمان خبر داد.

همکاری بسیج در کنترل بازار و توزیع اقلام کالایی در جنوب کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، مروجی‌فرد در نشست توسعه همکاری‌های سازمان صمت جنوب استان و سپاه ثارالله استان کرمان اظهار داشت: با توجه به دستورات مقام معظم رهبری ایجاد تعادل و ثبات در بازار، کنترل قیمت‌ها، برخورد شدید با هرگونه افزایش قیمت افسارگسیخته و تمرکز بر تاًمین به موقع مایحتاج مورد نیاز مردم و نظارت بر انبارها و مراکز نگهداری کالاها جزو اولویت‌های کاری سازمان‌های صمت و همچنین نیازهای اساسی جامعه در شرایط تحریم‌های ظالمانه است.

رئیس سازمان صمت جنوب کرمان تصریح کرد: شیوع بیماری کرونا و افزایش قیمت ارز و تحریم‌های ظالمانه موجب افزایش قیمت کالاهای اساسی مورد نیاز مردم شده که با پیگیری‌های متعدد و تامین کالاهای اساسی و توزیع اقلام طرح تنظیم بازار از یک سو و نیاز مردم و بازار برای کاهش قیمت‌ها، لزوم انجام این طرح را دوچندان کرده است.

وی ضمن تشکر از فرمانده سپاه شهرستان جیرفت، گفت: ظرفیت سپاه و بسیج، در کمک به انجام طرح‌های اجرایی و خدمت‌رسانی به مردم نقطه قوتی است که این سازمان خوشبختانه از سال گذشته تاکنون توانسته با تعامل بسیار خوب با سپاه ناحیه جیرفت، تفاهم نامه‌ای در این راستا به امضا برساند.

رئیس سازمان صمت جنوب کرمان افزود: همکاری سپاه و بسیجیان شهرستان‌ها به ویژه بسیج اصناف در انجام موارد مربوط به بازرسی، توزیع اقلام و نظارت بر بازار کمک شایانی به این سازمان کرده است که با توجه به شرایط جامعه و بازار، امیدواریم این همراهی‌ها همچنان و در سایر شهرستان‌های جنوبی نیز ادامه داشته باشد.

مروجی‌فرد خاطرنشان کرد: در سایر بحث‌های سرمایه‌گذاری از جمله سرمایه‌گذاری در اجرای طرح‌های صنعتی، معدنی و صنایع معدنی نیز امیدواریم سپاه از طریق قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص)  در منطقه جنوب کرمان همکاری کرده و در خدمت‌رسانی به مردم محروم این منطقه و توسعه صنعتی منطقه این سازمان را یاری کند که در همین راستا اولین تفاهم‌نامه برای اکتشاف پهنه معدنی بین این سازمان با قرارگاه خاتم‌الانبیاء امضا شد.

انتهای پیام/3388/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول