اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

ایزدیار: در استخر آزادی تهران تمرین می‌کنم / من هم برای حل مشکلات دعا می کنم

ملی‌پوش پاراشنا ایران گفت: در حدود دو هفته است که در استخر آزادی مجموعه ورزشی آزادی تهران به صورت انفرادی به تمرین شنا می‌پردازم.

ایزدیار: در استخر آزادی تهران تمرین می‌کنم  / من هم برای حل مشکلات دعا می کنم

به گزارش خبرگزاری فارس، شاهین ایزدیار در خصوص اینکه تمرینات این روزهای کرونایی خود را چطور انجام می‌دهد اظهار داشت: خانواده من در کرج سکونت دارند ولی در حدود ده سال بود که به تمرین شنا می‌پرداختم و در این مدت هشت ماهه به دلیل شیوع بیماری کرونا تمرینی نداشتم. در حدود دو هفته است که در استخر آزادی مجموعه ورزشی آزادی تهران به صورت انفرادی به تمرین شنا می‌پردازم. در استخر آزادی چند ملی‌پوش شنای کشورمان از ساعت 8 تا 10 صبح تمرین می‌کنند، بنده نیز از ساعت 11 تا 13 به تمرین می‌پردازم.

وی ادامه داد: به صورت خیلی عالی استخر مجموعه ورزشی آزادی ضدعفونی می‌شود و همچنین تعداد کمی از ملی‌پوشان در این استخر بزرگ تمرین می‌کنند، بر همین اساس هیچ مشکلی بابت همگیری بیماری کرونا نداریم.

ایزدیار در مورد دغدغه‌هایش نیز یادآور شد: ویروس کرونا تمام دنیا را به هم ریخته است و دغدغه‌های من تمرین نکردن منظم زیر نظر مربیان است. همچنین مسابقاتی نیز وجود ندارد تا ورزشکاران خود را در آن بسنجند.

دارنده شش مدال طلای بازی‌های پارآسیایی جاکارتا در مورد تمرین رقیبانش نیز گفت: ورزشکاران اروپایی ضعیف‌تر از ورزشکاران آمریکایی تمرین می‌کنند و شناگرانی که در قاره آمریکا هستند به صورت منظم تمریناتشان را دنبال می‌کنند. با حریف قزاقستانی‌ام هم که در بازی‌های پاراآسیای جاکارتا بعد از من به مقام دوم رسید در تماس بودم و او هم در دوران بدنسازی است و تمرین شنا ندارد.

وی در خصوص اهدای پاداش‌های قهرمانان مسابقات بین‌المللی نیز عنوان کرد: یک‌سال بعد از بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا جایزه و پاداش خود را دریافت کردم. سکه به من هم ندادند و آن زمانی که مسئولان وزارت ورزش اعلام کرده بودند دارنده مدال 160 سکه بهار آزادی پاداش خواهد گرفت سکه 3 میلیون تومان بود ولی حالا نرخ مشخصی ندارد. من نیز یک‌سال پیش به ازای هر سکه همان 3 میلیون تومان را گرفتم. البته برای پایین آمدن قیمت ها من هم دعا می‌کنم.

ایزدیار که با رادیو تهران گفت‌وگو می‌کرد در خصوص هفته پارالمپیک خاطرنشان ساخت: باعث خوشحالی و خرسندی است که توانستم به لطف خدا، دعای مردم و کمک مربیانم به این جایگاه و مدال‌آوری برسم و برای لحظاتی مردم کشورم را شاد کنم. انتظار تداوم این حس خوب در مسابقات آینده هستم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول